Зимски Вивалди ЦМО форум

zimski vivaldi cmo forum
Зимски Вивалди ЦМО форум. 30. новембар - 2. децембар 2017.

POČINJE

11/30/2017

Traje do

12/02/2017

Adresa

Насеље Мећавник, Мокра гора   Pogledajte mapu

ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ!

ЗБОГ ВЕЛИКОГ ИНТЕРЕСОВАЊА ЗА УЧЕШЋЕ НА ФОРУМУ  СВИ СМЕШТАЈНИ КАПАЦИТЕТИ У ХОТЕЛУ МЕЋАВНИК СУ ПОПУЊЕНИ! СМЕШТАЈ ЈЕ МОГУЋЕ РЕЗЕВИСАТИ У ПРИВАТНИМ АПАРТМАНИМА И МОТЕЛУ ШАРГАНСКА ОСМИЦА ИЛИ ПОТРАЖИТИ ПРЕКО САЈТА WWW.BOOKING.COM


У чему ће маркетинг увек остати исти, а у чему се константно мења у ери дигитала?


Зимски Вивалди ЦМО форум почиње за


 

Маркетинг: комуникација или манипулација?

Да ли је маркетинг сам себи довољан?
На ово питање имамо више од једног, компликованог и комплексног одговора, нарочито ако смо свесни чињенице да можемо да одговарамо из угла маркетара и најмање још једног угла: угла купца, корисника, потрошача или клијента. Популарно – из угла циљне групе. Па кад ова два ракурса сведемо у једну раван, можемо да причамо о тачкама пресека ове две линије, које у великом броју случајева нису паралелне. А да ли би требале да буду истог смера и удаљености или блискости једна са другом, себи самима често постављамо питање.
Сведоци смо промене у међуљудској комуникацији: преко 2 милијарде људи просечно проведе 20 минута дневно на само једној друштвеној мрежи препуштајући се потребним, и чешће, непотребним информацијама. Само да би били у току? Или само да би припадали јер: ако не припадам не вредим?
Дозволили смо да будемо манипулисани, свесни или несвесни ове димензије комуникације? Многа питања, а још више одговора који подстичу дискусије и даљу комуникацију.
Једну такву комуникацију организујемо у Мокрој Гори, на Зимском Вивалди ЦМО форуму у организацији Мокрогорске школе менаџмента. Причаћемо о томе шта ће у маркетингу увек остати маркетинг, а колико је дигитални маркетинг потреба а колико мода. Шта су грешке у перцепцији друштвених мрежа и њихових корисника данас и шта би могло да се дешава у будућности.
Која је улога агенција и оглашивача, а која је улога медија будућности. И још много тога нас чека у Мокрој Гори. Ако вам се то чини занимљивим за размену идеја, добрих и лоших примера из којих струка мењајући се може да константно учи, јавите се за реч. Ми имамо јаке вештине слушања.

Драган Петровић, директор Вивалди форума

ПРОГРАМ

 

ЧЕТВРТАК 30. НОВЕМБАР  2017.

СВЕЧАНО ОТВАРАЊЕ ЗИМСКОГ ВИВАЛДИ ЦМО ФОРУМА

Уводно предавање: проф. Малком МЕКДОНАЛД 

Тема: How to develop a world-class marketing strategy and plan, how to prove it creates shareholder value? 


ПАНЕЛ  1

Тема: Дигитални маркетинг у Србији

Модератор:  Александар ПЕТКОВИЋ, извршни директор, ИАБ Србија

Панелисти:

Иван МИНИЋ, Интернет предузетник

Владимир КОВАЧ,  оснивач, WEBIZ

Владимир ЗАРИЋ, Publicis one

      


ПАНЕЛ 2

Тема: Агенције и медији – Шта да наставимо, шта да поправимо, шта да престанемо?

Модератор: Ванда КУЧЕРА, директор корпоративних послова, I&F McCANN Group

Панелисти:

Јасмина КОПРИВИЦА, директорка, b92.net

Горан ТИНТОР, директор истраживања, ГфК

Марко ДАЦИЋ, маркетинг менаџер за Србију, Fox Networks Group

   Goran Tintor   


ПРЕДАВАЊЕ

Тема: Ваши подаци скривају тајну – како да их искористите за забаву и профит

Предавач: Иван РЕЧЕВИЋ, оснивач, GAIA consulting


LATE NIGHT TALKS

Тема: Шта је перверзно у српском маркетингу?

Предавач: Бојана КОВАЧ, ауторка, Первертајзинг


ПЕТАК 01. ДЕЦЕМБАР  2017.

ПАНЕЛ 3

Тема: Дигитална комуникација у корпоративној пракси

Модератор: Соња МАРИЋ, директор маркетинга, Уника осигурање

Панелисти:

Дијана САВИЋ, менаџер корпоративних комуникација, Златиборац

Надица ВУЈИЋ, директор маркетинга, Металац

   


ПАНЕЛ 4

Тема: Фејзбук и Гугл – како их најбоље искористити за унапређење бизниса

Модератор: Милоје СЕКУЛИЋ, Е-ПР, директор и основач, Homepage

Miloje Sekulić

Панелисти:

Иван БИЛДИ, оснивач, Курсеви онлајн

Дарко ВИДЕНОВ, шеф развоја, Интернет продаја гума

Ненад ПАНТЕЛИЋ,  консултант

      


ПРЕДАВАЊЕ

Тема: Како упознати своје потрошаче – купце кроз онлајн статистику и податке

Предавачи:

др Оливера ГРЉЕВИЋ, асистент, Економски факултет у Новом Саду

Бранимир ЦИГАЛЕ, POSH 33

   


ПАНЕЛ 5

Тема: Зашто су технолошке компаније основале Иницијативу дигитална Србија?

Модератор: Петар СТАКИЋ, члан Извршног одбора ДСИ, шеф корпоративних комуникација Инфостуд групе

Панелисти:

Вероника ТАСИЋ ВУШРОВИЋ, генерални директор, ДСИ

Вукашин СТОЈКОВ, члан Управног одбора ДСИ, суоснивач Стартит-а

Јасмина ВИГЊЕВИЋ, члан Извршног одбора ДСИ, Governmental Affairs Manager у Теленор Србија

Михаило ЈОВАНОВИЋ, директор, Канцеларија за ИТ и електронску управу, Влада Републике Србије

   

   


ПАНЕЛ 6

Тема: Како користити емаил маркетинг да повећате продају и изградите бренд?

Модератор: Димитрије ОСТОЈИЋ, оснивач, Default desing

Панелисти:

Анђелка ДУЦИЋ, директорка, Symbiotica d.o.o.

Ивана ДРЕЦУН, партнер менаџер, M+ Agency

   


ПРЕДАВАЊЕ

Тема: Каква је будућност дигиталних комуникација?

Предавач: Филип БАНКОВИЋ, Извршни директор за технику, Телеком Србија


СУБОТА, 02. децембар 2017.

ПРЕДАВАЊЕ

Тема: Оперативна трансформација маркетинга и како избећи најчешће грешке у дигиталном маркетингу

Предавач: Владимир ЗАРИЋ, Publicis one


ПРЕДАВАЊЕ

Тема: 21. век између димног и дигиталног сигнала

Воја ЖАНЕТИЋ, Мозаик

Voja Žanetić


ЗАВРШНА РЕЧ И ЗАТВАРАЊЕ ФОРУМА


ПРЕУЗМИТЕ АГЕНДУ

СПОНЗОРИ ВИВАЛДИ ХР ФОРУМА 2017.







logo heineken




 

VIŠE INFORMACIJA

Kontakt osoba

Мила Чоловић

Telefon

063 355 610

Email

mila.colovic@msm.edu.rs

Цена котизације износи 25.000 РСД + ПДВ. Смештај није укључен у цену. У етно насељу Мећавник цена смештаја је око 5.000 динара дневно на бази пуног пансиона. Пријаве су у току!

Пријавите се за ЦМО форум овде


Komentariši

English