Bojan Joksimović - Mokrogorska škola menadžmenta

Bojan Joksimović

Bojan Joksimović

Bojan Joksimović

Redovni predavač

Bojan ima preko 25 godina iskustva u marketing industriji.  Imao je priliku da učestvuje u razvoju lokalne industrije od samih početaka kao direktor  SVA agencije.

Od 2003. Bojan je bio na čelu beogradskog odeljka Omnicomovih kompanija TBWA i OMD, jedne od najuspešnijih globalnih advertising i medija agencija. Usavršavnje kroz Omnicom program Learning for Leaders je krunisao velikim internacionalnim priznanjem Disruption Award 2013 godine za najkreativniju agenciju u Centralnoj i Istočnoj Evropi.

Njegovo iskustvo u upravljanju brendovima, kreiranju strategije i ponašanja brendova uključuje kompanije kao što su Coca Cola, Henkel, Visa, Beiersdorf, McDonald’s, MolsonCors, adidas, GSK, Delhaize, Renault Nissan, Dunav Osiguranje, Telekom Srbija, Banca Intesa, UniCredit Bank, Michelin, TetraPak itd. 

Karijeru nastavlja kroz univerzitetsku praksu kao predavač na Fakultetu za medije i komunikacije univerziteta Singidunum i tvorac predmeta Brend Kultura 2.0. Od 2016. je managing patner O5, prve regionalne consulting grupe specijalizovane za razvoj i upravljanje brendovima gde kao konsultant mnogih kompanija vrlo uspešno praktikuje savremene metodoligije rada u ovim oblastima.

Učesnik je mnogih konferencija kao što su Brandfair, Brandweek, Designweek, IAB Mixx Award i dugogodišnji je član udruženja IAA, UEPS, GMA i Američke privredne komore.

Oženjen Goranom otac Aleksandra i Tamare.

Životni moto mu je:

Ako svaki dan radiš isto i očekuješ drugačiji rezultat, verovatno nisi normalan.



Programi

ID Ime Programa Trajanje Početni datum
Marketing menadžment 4 dana 10/01/2018
English