Saša Marjanović

Saša Marjanović

Saša Marjanović

Partner, EDGE

Gostujući predavač

Saša Marjanović je iskusni predavač sa više od 20 godina radnog iskustva, većinom provedenog u velikim, multinacionalnim kompanijama kao što su Procter & Gamble (2000-2009), Carlsberg (2009-2011) i Samsung (2012-2013). Tokom svoje bogate karijere, Saša je imao prilike da se razvija u različitim pravcima, počevši od prodaje, preko marketinga prema klijentima (customer marketing), marketinga prema mušterijama (shopper marketing) do vođenja brendova.

Od 2000. godine počinje da radi u P&G-ju u BiH, na poslovima prodaje. 2002. prelazi u njihovu balkansku centralu u Bukureštu, gde radi do 2005. uglavnom u customer i shopper marketing timu. Nakon povratka u BiH, P&G Beauty segment do 2007. kada prelazi za Beograd. U P&G-ju ostaje do 2009. godine, zadužen za lokalne marketing strategije i planiranje Gillette poslovanja. Nakon P&G-ja, prelazi u Carlsberg, prvo sa zadatkom da razvije trejd marketing, a zatim preuzima vođenje nekoliko internacionalnih brendova.

Oprobao se i u vođenju maloprodaje (kao zamenik generalnog direktora Lilly drogerija), gde mu je glavni fokus razvoj ljudi. Od 2011-2013. direktor marketinga Samsung Electronics Adriatic regije, trenutno partner u kompaniji EDGE. Svo to vreme, aktivno je uključen u razvoj ljudi, ali i organizacija, kroz treninge, koučing i mentorstvo za šta je bio i nagrađivan (P&G Balkans Organizational Development Award za 07/08; Samsung Electronics Adriatic – prepoznat kao najbolji evropski Samsung prema razvoju ljudi 2012, sledeće godine priznat i kao jedan od najboljih Samsung trenera na svetu).

Treninzima se bavi duže od petnaest godina, a za EDGE je održao više javnih seminara i webinara, kao i inhouse obuke za velike srpske i internacionalne klijente. U okviru EDGE-a je razvio različite treninge: BTL marketing seminar, Psihologija potrošača, Tržišne strategije i planiranje, kao i Trade marketing program.

Tri godine je bio mentor za prodaju i marketing u okviru CEED-a (Center for Entrepreneurial and Executive Development), držao gostujuća predavanja na fakultetima u Srbiji na teme razvoja maloprodaje, shopper marketinga i ponašanja potrošača, kao i na drugoj Kapitalovoj marketing konferenciji u Makedoniji. Pisao je za magazin Progressive članke na teme marketinga u maloprodajama. Završio je zaječarsku gimnaziju i diplomirao na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Banjaluci.



Programi

ID Ime Programa Trajanje Početni datum
General Management Program 7 dana 10/08/2017
English