UVODNIK KOSELEKTORKE


Oslobodimo zatočene srpske HR prakse


Živimo i radimo u vremenima koja se brzo menjaju. Nije lako ispratiti taj užurbani tempo razvoja, ali se trudimo. I radimo. I dolazimo na posao svakog dana želeći da ostvarimo boljitak – za svoj tim, za svoju kompaniju, za sebe. Teško je, jer da bismo došli do boljitka u današnje vreme, potrebno je da budemo generatori ideja, testeri, implementatori, organizatori, lobisti, menadžeri, vizionari… sto u jedan.

Svi znamo da mnoge ideje završe u kanti za otpatke. Mnogi eksperimenti takođe. Mnogo stvari smo svi probali i mnoge nisu uspele. Ali su nam sigurno pomogle da steknemo znanje i inspirišemo ideje koje su nas dovele do uspeha. Nas i naše uspešne kompanije. A te naše sjajne kompanije nisu sjajne same po sebi, sjajne su zbog ljudi koji ih čine. Posebno zbog onih sjajnih ljudi koji se ne zadovoljavaju trenutnim stanjem, koji se svakodnevno trude da pomere stvari unapred, koji testiraju i implementiraju nova rešenja, nove inicijative, nove projekte, nove načine rada.

Zanimljivo je to što veliki broj kompanija smatra sebe specifičnim, drugačijim od ostalih i smatra da ne postoje univerzalno primenljiva rešenja. Ovo jeste tačno, ali samo delimično, jer ako zanemarimo nijanse, svi mi bijemo slične bitke. Radimo na istom tržištu, bole nas iste stvari. Nekoga manje, nekoga više. Nekome problem dođe pre, nekome kasnije. Gledamo jedni na druge kao na konkurente sa različitih aspekata. Možda to i jesmo. Ali je odavno jasno da se veliki problemi ne rešavaju tako što nešto sitno radimo u svom mikro svetu i ne zanima nas da li ostatak sveta radi nešto slično. Svima će nam biti lakše da radimo na razvijenijem tržištu, sa osvešćenijim menadžmentom, sa angažovanijim zaposlenima. A tržište možemo pomeriti napred samo zajedno. Zato, ekipa smo, vreme je da počnemo tako i da se ponašamo.

Znanje ima pravu moć samo ako se umnožava i nadograđuje. Zasuti smo informacijama sa svih strana, ni sami ne znamo odakle ćemo pre da učimo, šta ćemo pre da čitamo. Znamo sve o svetskim, evropskim, domaćim trendovima, pratimo razne eksterne analize, upoređujemo ih sa internim metrikama, krećemo se po stručnim događajima na kojima se govori o trendovima i dele mišljenja. I znamo sve ko šta misli i kakvi su čiji stavovi – i slažem se, iz toga se uči.

Ali nema ničeg delotvornijeg od primenjenog znanja, nema bržeg napretka i nadograđivanja nego kroz praksu, kroz vežbu, kroz seriju pokušaja. Zašto se u Srbiji o tome ćuti? Ako smo se složili– da je važno da budemo ekipa.

Da su veliki pronalazači svoja otkrića zadržavali i primenjivali samo u svojim kućama, svet bi danas bio potpuno drugačije mesto.

Ovogodišnji Jesenji Vivaldi HR forum ima za cilj da pokaže ono što Srbija trenutno ima po pitanju konkretnih primenjenih uspešnih (a možda i neuspešnih) praksi, da ispriča priče iz realne svakodnevnice, da priča o tome kome je šta pošlo za rukom, a kome nije. I da na osnovu toga diskutujemo i nadograđujemo to znanje. I svi učimo. I budemo opet uspešni, ali mnogo brže i efikasnije.

Ovaj etablirani HR skup nema za cilj da se hvalimo, iako uspešne priče nagrađujemo aplauzom i poštovanjem HR zajednice, ne nije u tome fora. Fora je da rastemo. Zajedno. Na tržištu koje ćemo dovesti u stanje na koje smo ponosni i u kojem želimo da ostanemo, živimo i radimo.

Vidimo se!



Sonja ĆETKOVIĆ, Direktor sajtova za zapošljavanje i ljudske resurse, POSLOVI INFOSTUD


PREUZMITE AGENDU OVDE


Sreda 18. septembar 2019.


DOBRE PRAKSE IZ DOMENA UNAPREĐENJA ORGANIZACIONE KULTURE


UVODNO PREDAVANJE


KAKO SMO KREIRALI POBEDNIČKU KORPORATIVNU KULTURU?



Aleksandar MARKOVIĆ, generalni direktor, METALAC GRUPA


PANEL


ORGANIZACIONA KULTURA I STRUKTURA SA SVRHOM



Vladimir KRASOJEVIĆ, partner, INSPIRING CULTURE ASSOCIATION

Ivana MIHAJLOVIĆ, HR direktor, DIRECT MEDIA

Nataša STAMENKOVIĆ, COO, ROAMING GROUP

Natalija IVETIĆ, HR menadžer, HYPEROPTIC


STUDIJE SLUČAJA


WORK LIFE BALANCE



Aleksandra RADIVOJEVIĆ, Head of People Operations, CONTENT INSIGHTS


,,U KOMPANIJI KOJA UPRAVLJA PUTEM SVOJIH VREDNOSTI, POSTOJI SAMO JEDAN GAZDA – NJENE VREDNOSTI



Maja NEDUČIĆ, Chief People Officer, VEGA IT SOURCING


Četvrtak 19. septembar 2019.


DOBRE PRAKSE U REGRUTACIJI I BRENDIRANJU POSLODAVCA


PANEL


KAKO DO KANDIDATA KADA IH NEMA?




Zorana RADIĆ, HR konsultant

Tijana POLAK, IT Talent Acquisition Manager, MANPOWER GROUP

Jelena STOJKOVIĆ, HR Operations Manager and HR Business Partner, ATLANTIC GRUPA

Tatjana RAJKOVIĆ, HR menadžer, SITEL GROUP


STUDIJE SLUČAJA


NAJBOLJI SAVEZNIK U ODLUČIVANJU – DOBRO ISTRAŽIVANJE



Adriana KOVČIN, HR Marketing Specialist, ROBERT BOSCH 


RADIONICA


PAKET VREDNOSTI ZA KANDIDATA



Sofija ČEROVIĆ, Direktor sektora ljudskih resursa, SAGA new frontier group


MOKROGORSKI HR BAZAR



dr Marijana GORDANIĆ, lekar i rukovodilac odeljenja za kontroling apsentizma, DOM ZDRAVLJA VIZIM

Ana MILENKOVIĆ, Sales & Marketing Leader, HOUSE OF BENEFITS

Milica JOVIĆ, Partner & Chief Heart Officer, HEARTCOUNT

GECKO | HR BUILT ON SALESFORCE®, Gregor MESARIĆ, Sales Consultant, AGILCON

Milan KOVAČEVIĆ, vlasnik, CONNECT UP


DOBRE PRAKSE U SELEKCIJI I UVOĐENJU U POSAO


PANEL


KAKO NAJEFIKASNIJE PROCENITI POTENCIJAL KANDIDATA?




Jelena MIMIĆ-MILANOVIĆ, HR menadžer, SWAROVSKI

Jelena ŽIKIĆ, direktor ljudskih resursa za Adriatik regiju, THE ADECCO GROUP

Pavle BUDINČEVIĆ, senior partner, ASSESSMENT SYSTEM ADRIA

Nataša PANČIĆ, Grupni direktor upravljanja ljudskim resursima, EAST POINT HOLDING


PREDAVANJE


ŠTA TREBA DA MENJAMO U PROCESIMA SELEKCIJE DA ZADRŽIMO INTERESOVANJE KANDIDATA?



Sonja ĆETKOVIĆ, direktor sajtova za zapošljavanje i ljudske resurse, POSLOVI INFOSTUD


Petak 20. septembar 2019.


STUDIJE SLUČAJA


ONBOARDING – UPOZNAJMO SE EFIKASNIJE



Krstinja ŠĆEPANOVIĆ, Deputy Executive HR Director, SOCIETE GENERALE BANKA



Natalija PEŠIĆ, HR direktor, VIP


DOBRE PRAKSE U RAZVOJU ZAPOSLENIH I PERFORMANS MENADŽMENTU


PANEL


ULOGA MENADŽERA I HR-A U INDIVIDUALNOM I TIMSKOM RAZVOJU



Nevena STANISAVLJEVIĆ, glavni i odgovorni urednik, HR WORLD

Petar KOSOVAC, HR konsultant

Ana MINIĆ, rukovodilac treninga i razvoja, BANKA INTESA

Tatjana KRASULJA, potpredsednik ljudskih resursa i organizacionog razvoja

DELHAIZE


STUDIJA SLUČAJA


HIPO FAST FORWARD – CCHBC programi za ubrzani razvoj talenata



Nataša BAŠIĆ, Talent Programs Manager, COCA-COLA HELLENIC


PREDAVANJE


KONTINUIRANI PERFORMANS MENADŽMENT – Primeri iz prakse



Miljana ŠUNDIĆ, Senior Recruiter & People Development Specialist, HUMANITY


STUDIJE SLUČAJA


INDIVIDUALNI PRISTUP RAZVOJU ZAPOSLENIH KROZ KOUČING I PROGRAM PSIHOLOŠKE PODRŠKE



Branko VUKOVAC, HR biznis partner, INFOSTUD GRUPA


TEAM LEAD NA DAN



Katarina MIODRAGOVIĆ, HR Officer, FSD


HR 3.0


PREDAVANJE


GDPR U HR-u – Kako dalje?



dr Ana LAZAREVIĆ, senior partner, LAZAREVIĆ I PRŠIĆ ADVOKAT


DATA DRIVEN HR


Ben GREEVEN, CEO and Founder, THALENTO



PREDAVANJE


HR U DIGITALNO DOBA



Marina RAKIĆ, HR for Sales units Europe, IBM


MOTIVACIJA ZA KRAJ


JA NISAM BROJ



Ivan IVANOVIĆ, voditelj


PRIJAVITE SE ZA HR FORUM OVDE


Nakon popunjavanja prijave, poslaćemo vam predračun sa rokom važenja 7 dana. Nakon registrovanja uplate, dobićete potvrdu učešća a blagovremeno i sve ostale neophodne informacije. Cena kotizacije iznosi 35.000 RSD + pdv. Kotizacija uključuje prisustvo svim panelima i predavanjima, radne materijale, kafe pauze i poklone MŠM i partnera. Smeštaj nije uključen u cenu kotizacije. Smeštajni kapaciteti u hotelu Mećavnik su popunjeni, smeštaj potražite u motelu Šarganska osmica, Apartmanima Neva ili u drugom  privatnom smeštaju. Prevoz u Mokru Goru učesnici sami organizuju automobilom, a kombi prevoznici koji imaju ture u Mokru Goru su Gea turs i Terra travel.


GENERALNI SPONZOR



PARTNER



ISTAKNUTI SPONZORI

   


SPONZORI


     

MEDIJSKI PARTNERI