Tokom proteklih devet godina marketinški Vivaldi forum Mokrogorske škole menadžmenta se pozicionirao kao jedno od vodećih mesta za stručno usavršavanje i networking okupljanje marketing profesionalaca uz prepoznatljivu neformalnu atmosferu i duh Mokre gore. Od ove godine na zahtev marketing zajednice forum se održava u letnjem periodu tj. 21 – 23. juna 2018. Nakon osam zimskih foruma, marketing zajednica dobija priliku da u potpunosti oseti duh Mokre gore i boravka u njoj.

Na forumu će se okupiti oko 100 marketing profesionalaca iz različitih oblasti: istraživačke i kreativne agencije, korporativne komunikacije i PR, štampani i elektronski mediji, digitali marketari i dr. Razgovaraćemo o potencijalima kreativnih industrija u Srbiji, marketingu u realnom vremenu, brendingu poslodavaca, podacima, društvenim mrežama, itd. Čućemo niz aktuelnih podataka i studija slučaja i izvući po neki zaključak.

Potrudićemo se da u što većoj meri iskoristimo potencijale Mokre gore i okoline etno naselja Mećavnik, i organizovati  panele na bajkovitim lokacijama železničke stanice Jatare i planinskom vrhu Čarobni breg. Opustićemo se uz Late Night Talks sa piscem Markom Vidojkovićem i žurku sa hitovima iz poslednje decenije 20. veka.

 

PREUZMITE AGENDU LETNJEG VIVALDI CMO FORUMA OVDE

 

Četvrtak, 21. jun 2018.

 

ŠTA JE KREATIVNO U SRBIJI?

Vrijednost ljepote je u beskrajnoj raznolikosti vidova u kojima nam se javlja. U tome je i njena oplemenjujuća snaga i njena najveća draž.                 

            Ivo Andrić

I kao što Nobelovac reče na svoj način, ljepota je u oku posmatrača.

Kreativnost lepote ili lepota kreativnosti, njena estetika, etika i univerzalna vrednost, vrednost koja će “pomeriti” ljudski rod, koja neće biti samo inkrementalni pomak, već dijalektički skok, to su moja pitanja o kreativnosti.

I budući da imamo naš jezik i naše reči, prekrstimo kreativnost u stvaralaštvo. Jer ako je kreator stvaralac, pravim direktnu analogiju sa božanskim uplivom u pojam o kome pričamo.

Ovaj pojam, često u našem okruženju izaziva različite emocije. “Normalnom narodu” međutim, kreativnost je bliža definiciji ludila nego epitetu čestitog čovjeka.

Pa o ćemu onda pričamo?

O čudacima, divljacima i ludacima stvaraocima koje će društvo prvo da izopšti, pa da im se podsmevajući im se, smiluje i da im pristup marginalnom krugu košnice, a zatim da im dopusti da budu “ludi” do mile volje.

Kao u čuvenoj urbanoj legendi iz 1892.godine iz hotela “Astorija”, kada je Nikola Tesla, prvi i jedini put posetivši Beograd navodno spalio zavese hotelske sobe u kojoj je boravio i eksperimentišući postao “bruka srpskoga roda”. Stvaralaštvo na podneblju Srbije i regiona svodilo se na vic, šalu i duhovitost, šabačku čiviju, skadarlijski boemluk, novobeogradski mangupluk…a mi smo uglavnom kritički nastrojeni ka kreativnosti jer ona u našim umovima predstavlja snalažljivost.

A ako inteligenciju pojednostavljeno definišemo sposobnošću snalaženja u nepoznatim situacijama, eto direktne korelacije kreativosti sa inteligencijom.

Šta je zatim kreativna poruka?

Kreativna i inteligentna strela koja gađa centar mete ciljne grupe – publike kojoj želimo da se umilimo, ne bi li se (početak raspona): smilovala do (kraj raspona): raspametila i kupila i konzumirala naš proizvod ili uslugu. Postavimo sebi pitanje: u svom iskustvu u tržišćenju proizvoda i usluga koje kreiramo, gde smo bili drugačiji, čudniji ili prijemčiviji i razumljiviji od drugih? U kojim to smo trenucima osetili napad inspiracije, a  zatim da je vreme stalo u toku našeg umetničkog napora, a zatim smo u prenosu ideje drugima osetili žmarce? Je li neko osetio ovako nesto? Ako nije, neka ne priča o kreativnosti. A ja sam siguran da mi koji jesmo ovde, na pravom mestu jesmo i možemo da pričamo o ovom osećaju. Kako bismo ga što čećše stvarali.
Kako bismo kreirali. Jer bez kreacije nismo baš svi svoji. A tuđi ne želimo da budemo.

Kreiraj – ne interpretiraj – Stvaraj, ne smaraj… E tako ćemo to mi na 9. Letnjem Vivaldi CMO forumu od 21 – 23.06.2018. na dobro poznatoj lokaciji u Mokroj gori. A vi? Dajte nam vašu vlastitu priču o osećaju dok stvarate.

Marketari, stvarate estetiku, etiku i vrednost za svet.


 

Dragan PETROVIĆ, Direktor operacija, Mokrogorska škola menadžmenta

 

BIG DATA – Šta sa njima?



Marijana AGIĆ MOLNAR, Adriatic Region Managing Director, GfK

 

 

REAKCIJA I AKCIJA. DANAS DO KRAJA


     


Vera AĆIMOVIĆ, Strategic Planner, I&F McCann Grupa

Filippos NANOPOULOS, Head of Operational Marketing, Delhaize Serbia

Vladimir SUVODOLAC, Business Director, Centrade Cheil

Predrag SIMIĆ, Creative Director, Leo Burnett / Publicis One


MARKETING U REALNOM VREMENU

 

 

Bojan JOKSIMOVIĆ, Managing Director, O5 Brand Design Consultancy

 

KNOCKING ON (REAL TIME) MARKETING DOOR

 

     

 

Miloš ILIĆ, Strategic Partner, O5 Brand Design Consultancy

Mirko MANDIĆ, Managing Director, SVA

Katarina ŠIBALIĆ, Marketing Director, Strauss Adriatic

Miloš ALEKSIĆ, Digital Account Manager, Direct Media

 

LATE NIGHT TALKS


 


Marko VIDOJKOVIĆ, pisac

 

Petak, 22. jun 2018.

 

U ČIJEM JE DVORIŠTU STVARANJE SADRŽAJA? – Simbioza marketinga i PR-a


     


Tanja IKIĆ, Šef marketinga i PR-a, Poslovi Infostud

Ivan MINIĆ, Internet preduzetnik

Žana RANKOVIĆ, Viši stručni saradnik za marketing i PR, Sava osiguranje

Marko TADIĆ, Menadžer za razvoj biznisa, Netokracija


KAKO DA BUDEMO KREATIVNIJI? – Points of You® metodologija



Stella KARL ĆOSIĆ, Sertifikovani POY trener, MOTIV tim


DEMISTIFIKACIJA PRODAJE U OČIMA MARKETINGA


 


Vedran SORIĆ, Senior Sales Consultant, Sorbel Group d.o.o.

 

ISTINA O GODINAMA



Željka MIĆIĆ, Research & Development Manager, I&F McCann Grupa

 

DIGITALNI KANALI U SLUŽBI EMPLOYER BRANDING-a


       


Mihaela TURNER, Account Client Relations Manager, Homepage

Milka NEGROVIĆ, Account Strategic Manager, Homepage

Darko ANDONOV, Marketing Creative Lead, Nordeus

Ranka MIĆEVIĆ, Manager HR Commercial RS, Philip Morris International

Jovana TUFEGDŽIĆ, External Communication Manager, Coca-Cola HBC Serbia

 

MEĐUNARODNI MEDIJSKI SERVISI U SRBIJI – Kredibilni mediji i strani plaćenici


         


Мilan ĆULIBRK, glavni i оdgovorni  urednik, NIN

Ljubinka MILINČIĆ, glavna i odgovorna urednica, Sputnjik

Zoran SEKULIĆ, vlasnik i urednik, FONET

Rade RANKOVIĆ, novinar, Glas Amerike

 


KOJI JE VAŠ BROJ? – 17 UN ciljeva održivog razvoja


     

 

Vanda KUČERA, Direktorka korporativnih poslova, I&F McCann Grupa

Andrea RADONJIĆ, Public & Regulatory Manager, Coca Cola HBC Srbija

 

SUBOTA, 23. jun 2018.

 

DA LI JE MOGUĆE PODIĆI KONKURENTNOST SRPSKE PRIVREDE? – Uloga marketinga



Zoran ILIĆ, vlasnik i direktor, Biomelem

 

FAKE NEWS – Zašto nas lažu?


Voja Žanetić     


Voja ŽANETIĆ, Kreativni direktor, Mosaic – Client Customized Communications

Dragan ILIĆ, TV manijak

Igor BOŽIĆ, Izvršni producent, TV N1

Ivan ĆOSIĆ, Preduzetnik, Plain & Hill

Cena kotizacije 25.000 RSD + pdv. Kotizacija uključuje prisustvo svim panelima i radionicama, radne materijale, kafe pauze i poklone MŠM i partnera. Smeštaj nije uključen u cenu. Smeštaj u etno naselju Mećavnik iznosi oko 5.000 dnevno na bazi punog pansiona. Učesnici smeštaj mogu da potraže i u drugim okolnim turističkim objektima (moteli, apartmani, privatni smeštaj…)

 

PRIJAVITE SE ZA LETNJI VIVALDI CMO FORUM OVDE

 

 

PARTNERI I SPONZORI

                 

 

MEDIJSKI PARTNERI