PROGRAM


PREUZMITE AGENDU CMO FORUMA OVDE


Sreda 19. jun 2019.


UVODNA REČ KOSELEKTORKE


BREND KULTURA U DIGITALNOM EKOSISTEMU

Kreni prema meni


Razvoj tehnologije doneo je brojne mogućnosti komunikacije i putevi koji vode do publike nikada nisu bili brojniji i direktniji. Da li je samim tim i publika dostupnija nego ikada? Da li glasnije i češće čuje poruke brendova, vezuje se za njih i postaje im lojalnija? Da li buka koju pravimo hiperprodukcijom različitih sadržaja i poruka stvara disharmoniju koju publika odbija da čuje, izdvajajući samo retke melodije u kojima se prepoznaje i koje joj prijaju?

Percepcija reklamnih poruka, oblikovana je godinama. Nekoliko puta u istoriji, advertajzing je postajao industrija obmane. Brendovi su obećavali sve i svašta, publika je više puta bivala izigrana. Godinama su nam kroz TV program nametane reklame koje nismo gledali svojom voljom, pa je logično da su kod nas izazivale otpor.

Dolazak interneta, dao je publici dirigentsku palicu.

Publika danas bira šta gleda,  ništa joj se ne može nametati, postala je nepoverljiva i imuna na tradicionalni marketing. Publika više ne toleriše laži i kontrola je u njenim rukama. Informacije su transparentne, ljudi su postali mediji za sebe. Brendovi više  nisu samo u rukama kompanija koje su njihovi vlasnici. Brendovi sada većim delom pripadaju publici i od nje zavisi njihova sudbina, a samim tim i sudbina biznisa. Publika je sada deo marketing sektora.

Sa jedne strane imamo brendove kod kojih je buka u modi. Sa druge strane publiku sa slušalicama na ušima. O tome kako da čujemo i saslušamo jedni druge, marketing zajednica će govoriti, slušati i diskutovati na predstojećem Letnjem Vivaldi CMO forumu.



Milka NEGROVIĆ, Account Strategic Manager, HOMEPAGE


UVODNA REČ KOSELEKTORA


PROGRESIVNI PROFIT ILI PROFITABILNI PROGRES

Pogledaj dom svoj anđele


Moć tržišnih sila (ekonomski faktori koji utiču na cenu, potražnju i dostupnost robe) a samim tim i marketinga, da formiraju svaki aspekt društvenih ponašanja, stavova i kulture ne treba potcenjivati.

Marketing je vitalna i veoma vidljiva institucija u društvima slobodnog tržišta širom sveta.  Međutim, marketing pati od značajnih problema u odnosu sa svakim od svojih glavnih konstituenata; to su, nedostatak poštovanja unutar korporacija i nedostatak poverenja od strane potrošača. Uzete zajedno, ove dve velike manjkavosti skrajnule su marketing u “ćošak dnevne sobe” kao plitak, rasipan i nedelotvoran. Dakle, način na koji se marketing praktikuje, poništava njegovu odgovornost prema potrošačima i stavlja ga u funkciju službenika kratkoročnih korporativnih interesa.

Istraživanja pokazuju da 60% populacije pokazuje ozbiljan otpor prema marketingu, a čak 70% populacije je zainteresovano za proizvode koji im pomažu da preskaču ili blokiraju marketinške sadržaje. Čini se da se marketinške prakse nisu prilagodile vremenu u kome deluju dok su proizvodi postali bolji.

Mudro i promišljeno, marketing može da iskoristi i usmeri ogromne energije sistema slobodnog tržišta za dobrobit potrošača, korporacija i društva u celini. Sa druge strane, ako se koristi stihijski, nestručno i bezobzirno, može prouzrokovati značajnu štetu svim tim entitetima. Dakle, marketing je kao moćan lek sa potencijalno ozbiljnim sporednim efektima, ali u stvarnosti nema ni glavnih efekata ni nuspojava; to je u većini slučajeva samo prikladni “show off” folklor koji proizvodi najmanje ono čemu služi – nepoštovanje, iritacija potrošača, manipulacija, prekomerna potrošnja, nezdrav životni stil …

Kao marketing praktičari, čijim interesima služimo a čije interese treba da služimo? Ovo nije samo “akademsko” pitanje; ono ide u srce onoga što čini marketing relevantnim za korporacije i vrednim za društvo. Jasno je da smo većim delom obučeni da služimo interesima profita. Većina naših napora ima za cilj da pomogne marketing menadžerima da donesu bolje odluke, koje će voditi uvećanju profita. Mera u kojoj smo uspeli to da uradimo otvorena je za debatu, ali tvrdnja da je to smisao našeg postojanja, NIJE.

Ova praksa se mora promeniti. Marketing danas treba manje da se bavi predstavljanjem kompanije publici već mnogo više zastupanjem publike unutar kompanije.



Bojan JOKSIMOVIĆ, Managing Director, O5 BRAND DESIGN CONSULTANCY


UVODNO PREDAVANJE


ŠTA BI VAM PISALO NA NADGROBNOM SPOMENIKU?

Magla svuda, magla oko nas…



Lazar DŽAMIĆ, bivši šef strategije, GOOGLE ZOO


PREDAVANJE


BREND KAO BIZNIS STRATEGIJA

Biti isti, biti poseban, biti samo svoj…



Katarina ŠIBALIĆ, direktorka marketinga, STRAUSS ADRIATIC


PANEL


PUBLIKA JE UVEK U PRAVU

Šta bi dao da si na mom mestu



Manuela STAMATOVIĆ, osnivač i direktor, PUZZLE CONSULTING

Vuk KOSOVAC, član izvršnog odbora, SOCIETE GENERALE SRBIJA

Nevena RUDAN, Creative Mind, PADME

Bogdan MIJOVIĆ, osnivač, mBRAIN TRAIN

Prof. dr Jasna MILOŠEVIĆ ĐORĐEVIĆ, prodekanka za nauku, FAKULTET ZA MEDIJE I KOMUNIKACIJE


MOKRA GORA LATE NIGHT TALKS


EX YU ROCK BRENDOVI

Sunčana strana ulice



Petar Peca POPOVIĆ, novinar, rok kritičar, publicista


Četvrtak, 20. jun 2019.


PREDAVANJE


TRENDOVI I MOGUĆNOSTI DIGITALA

Neki to vole vruće



Mihaela TURNER, Account Client Relations Manager, HOMEPAGE


PREDAVANJE


STRATEGIJA KOJA ZA PROMENU RADI

Daj ne pitaj



Dušan VULOVIĆ, konsultant za komunikacije


PANEL


ŽIVOT BRENDA NA INTERNETU

Program tvog kompjutera



Aleksandar NIKOLIĆ, Tesla Brand Marketing Manager, COMTRADE

Nevena RADULOVIĆ, E-Commerce & Digital Activation Supervisor Adriatic, AVON

Anita GALIĆ, menadžer tima za digitalnu komunikaciju, VIP MOBILE


PANEL


18+

Pravila, pravila…



Ivica PENIĆ, suosnivač, GROW UP ACADEMY

Tijana BRAUNOVIĆ, Manager RRP Portfolio & Communications Serbia, PHILIP MORRIS INTERNATIONAL

Dejan KOSANOVIĆ, direktor marketinga, MOZZART

Olivera NIKODIJEVIĆ, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, MOLSON COORS


BRAND STORIES

Pričaj mi o ljubavi



Ana BABIĆ, autorka brenda, ŠKRABAC

Vuk GUBERINIĆ, osnivač i direktor, CAR GO

Milena OBRADOVIĆ, Marketing menadžer Serbia – Oriental & Central Europe Zone, LESAFFRE SERBIA


Petak, 21. jun 2019.


PANEL


LIČNI BRENDING

Niko kao ja



Miloš TURINSKI, PR menadžer, POSLOVI INFOSTUD

Branislava ANTOVIĆ, novinarka i autorka bloga, BRANA'S DIVINE WORLD

Ivan MINIĆ, online marketing profesionalac

Milan TRBOJEVIĆ, osnivač i direktor, KNJIŠKI MOLJAC


MOTIVACIJA ZA KRAJ


INFLUENSERI IZ JAVNOG SEKTORA

A šta da radim



Đorđe ČVARKOV, glavni arhivator

Dragan TORBICA, zamenik glavnog arhivatora

BOŠKIĆ, pomoćnik zamenika glavnog arhivatora


PRIJAVITE SE ZA CMO FORUM OVDE


Nakon popunjavanja prijave, poslaćemo vam predračun sa rokom važenja 7 dana. Nakon registrovanja uplate, dobićete potvrdu učešća a blagovremeno i sve ostale neophodne informacije. Cena kotizacije iznosi 27.000 RSD + pdv. Kotizacija uključuje prisustvo svim panelima i predavanjima, radne materijale, kafe pauze i poklone MŠM i partnera. Smeštaj nije uključen u cenu kotizacije. Posredstvom Mokrogorske škole menadžmenta, moguće je rezervisati smeštaj u etno naselju Mećavnik  po ceni od 5.000 + pdv dnevno na bazi punog pansiona. Smeštajni kapaciteti u hotelu Mećavnik za koje MŠM vrši rezervaciju su ograničeni a nakon njihovog popunjavanja učesnici smeštaj mogu sami da potraže i rezervišu u drugim okolnim turističkim objektima (motel Šarganska osmica, apartmani Milev, privatni smeštaj i dr.). Prevoz u Mokru Goru učesnici sami organizuju automobilom, a kombi prevoznici koji imaju ture u Mokru goru su Gea turs i Terra travel.


 PARTNER



ISTAKNUTI SPONZORI




MEDIJSKI PARTNERI