Bojan Balaž za sajt

Bojan Balaž

Menadžment tim

Prepun emocija i dobre energije pa razvija odnose sa MŠM partnerima. Razume tehnologiju ali voli prirodu. Pasionirani planinar, otac dve ćerke.


Biografija

Bojan Balaž je master menadžer, rukovodilac marketinga i prodaje u Mokrogorskoj školi menadžmenta. Karijeru je započeo na Institutu za higijenu i tehnologiju mesa, a nakon 8 godina prelazi u MŠM gde radi od 2016. godine. Diplomirao je komunikacije na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu. Master rad i istraživanje o stanju pripremljenosti organizacija iz javnog sektora za interno preduzetništvo odbranio je na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu.
Pored akademskih kvalifikacija, pohađao je veliki broj obuka i seminara: Design Thinking and Craetivity for Inovation, Creative problem solving and Decision making, Customer Relationship Management, Osnovni menadžment program, Menadžment komunikacija, Strateški marketing, Digitalni marketing, Pisanje projekata za H2020, Points of You metodologija itd.

Tokom karijere samostalno ili u timu je realizovao više desetina projekata a sarađivao je sa velikim brojem domaćih i međunarodnih kompanija (Telekom Srbija, Naftna industrija Srbije, Metalac, Zlatiborac, Hemofarm, Unika osigiranje, Banka Inteza, OTP banka, SBER banka, Dr Oetker, Infostud itd.
Održava partnerske odnose sa institucionalnim partnerima MŠM: Nemačko-srpskom privrednom komorom, Švajcarsko-srpskom privrednom komorom, Srpskom asocijacijom menadžera, Privrednom komorom Srbije…

Menadžer je projekta za razvoj prvog srpskog profesionalnog programa za upravljanje u poljoprivredi FOOD & AGRO BIZNIS koji se realizuje uz podršku USAID.

Ekspertiza

Marketing i prodaja usluga, stejkholder menadžment, event menadžment

Iskustvo

8 godina bezbednosti i kvalitetu hrane, 6 godina u obrazovanju odraslih

Funkcija

Rukovodilac marketinga i prodaje MŠM.

Imate pitanja?

Pregledajte najčešća pitanja i odgovore ili nas kontaktirajte.