
Daniel Böhi
Strategijski menadžment
Dr Daniel M. Böhi je diplomirao na Univerzitetu Cirih u Švajcarskoj, u oblasti Ekonomije i Business Administration, gde je takođe završio i postdiplomske studije u oblasti Strateškog menadžmenta i Marketinga.
Za vreme postdiplomskih studija, radio je kao istraživač i predavač na Institutu za Ekonomsko istraživanje Univerziteta u Cirihu. Dr. Böhi započeo je svoju karijeru time što je zauzeo vodeće pozicije u komercijalnim delovima kompanija kao što su IBM, Nestle Mexico, Nestle Chile i Danone Nemačka (1995-2002).
Biografija
U 2000. godini osnovao je i izgradio ’Plan B’, strateški i marketing butik za konsultaciju u Švajcarskoj za kliente u Evropi, Južnoj Americi i SAD. U 2002. godini postao je generalni direktor Capri Sonne, največeg brenda dečijih sokova na svetu koji postoji u preko 100 zemalja.
U 2005. godini pridružio se Salford Capital Partners kao član odbora Danube Food Group Serbia i COO zadužen za strategiju, prodaju i marketing. U 2008. godini Dr Boehi je postao član odbora za IDS Borjomi, najvećeg proizvođača prirodne mineralne vode u CIS i Baltičkim zemljama i od tada je podržao menadžment svih IDS kompanija u oblasti marketinga i prodaje. U Danube Food Group se zadržava do 2015. godine kada se okreće preduzetništvu. Oženjen je, otac dvoje dece.