fbpx

Milan Miličić

Milan Miličić - Mokra Gora School of Management

Milan Miličić

Prodajni menadžment

Preko 20 godina radim na menadžerskim pozicijama, od nižeg i srednjeg menadžmenta do visokog. Polje interesovanja prodaja i marketing, koji po meni čine jednu neraskidivu celinu.

Paralelno sam se 15 godina bavio novinarstvom, uređivao i vodio autorsku emisiju „High Tech“ na RTV Pink, za koju sam dobio nagradu Discobolos, Informatičkog saveza. Kasnije sam radio kao urednik i voditelj jutarnjeg programa „Budilnik“ na RTV BK.


Biografija

Napisao sam knjigu „BRANDopedia“ (dva izdanja) i roman „Bitka za Evropu“. Pišem kolumne u stručnim časopisima, na razne teme vezane za marketing, prodaju, nove tehnologije…

Početkom ’90 upisao sam fakultet ali zbog poznatih okolnosti vrlo brzo sam morao da počnem da radim. Roditelji prosvetni radnici, otac na fakultetu, majka u srednjoj školi. Radio sam pune četri godine u servisu prvo kao pomoćni radnik, kao instalater da bi na kraju postao i šef servisa. Paralelno sam završavao osnovne studije da bi tek kasnije upisao i završio i Master.

Moje zvanično prvo „ozbiljno“ zaposlenje bilo je u kompaniji ComTrade Group, gde sam počeo kao prodavac, i napredovao do Direktora Marketinga. Učestvovao sam sa svojim timom u pravljenju brendova Crypton i Tesla, njihovom pozicioniranju i plasiranju na tržište.
U komapaniji Genel Group sam radio na poziciji Direktora Marketinga i Direktora kompanije Genel Sigurne Veze. U tom periodu smo osmislili prvi domaći brend za klima uređaje, Hausel, koji je vrlo brzo osvojio i susedna tržišta. Genel Sigurne Veze je postao najveći retail lanac u Srbiji i Crnoj Gori, potrošačke elektronike i telekomunikacija.

Kompanija ASUS, me angažovala kao Direktora Marketinga za područije Zapadnog balkana (ex YU + Albanija). Otvorio sam predstavništvo u Beogradu i zaposlio 10 kolega Product managera koji su vodili različite prodajne programe. Bili smo podrška distributivnoj mreži na celoj terotoriji i vodili marketinške kampanje usmerene ka krajnjim potrošačima.

U kompaniji EUnet Group sam proveo 9 godina na poziciji Direktora Prodaje i Marketinga, što je podrazumevalo sve aktivnosti oko organizacije odeljnja, uvođenja novih proizvoda, organizaciju novih, (distributivnih) kanala prodaje, komunikaciju sa tržištem… Poslednje dve godine radim na poziciji Direktora prodaje u kompaniji La Fantana. Vodim tri odeljenja prodaje, odeljenje marketinga i call center.

Do sada u karijeri sam osmislio i lansirao nekoliko brendova. Organizovao ili učestvovao u organizaciji desetina sajmova, inostanih nastupa. Pregovarao sam i potpisivao ugovore za nove prodajne programe u raznim branšama. Radio na svim susednim tržištima. Pokrivao sam i bavio se svim vidovima prodaje: maloprodaja, distribucija, tele prodaja, veleprodaja… Bavio se svim vidovima marketinga ATL, BTL, PR…

Paralelno se bavim consulting-om za prodaju, marketing i PR. Do sada sam radio za više kompanija od kojih i dalje radim za Nacionalni telekom Omana.
U braku sam više od 20 godina, otac dva sina Vuka (19) i Lazara (16)

Ekspertiza

Osmišljavanje, lansiranje i razvoj brendova.

Iskustvo

Preko 20 godina na menadžerskim pozicijama.

Funkcija

Predavač na programu Prodajni menadžment Mokrogorska.

Imate pitanja?

Pregledajte najčešća pitanja i odgovore ili nas kontaktirajte.