Prodajni menadžment

Datum održavanja:
22 - 26. novembar 2021.

Mesto održavanja:
Kampus Mokra Gora

Cena:
80.000 RSD + PDV

Prodajni menadžment

Program Prodajni menadžment

Program Prodajni menadžment ima za cilj da učesnicima prenese neophodna znanja i veštine o svim najznačajnijim temama iz oblasti prodaje: upravljanju prodajom, postavljanju ciljeva, prodajnim fundamentima (DSPM), upravljanju i motivaciji prodajne organizacije, saradnji prodajnog i marketing tima, upravljanju strateškim (ključnim) kupcima i komercijalnom pregovaranju – kojima bi trebalo da barata svaki savremeni prodajni profesionalac.

Na bazi velikog praktičnog iskustva predavača (oba predavača imaju dugogodišnje prodajno i marketing iskustvo u velikim internacionalnim korporacijama), najnovijih istraživanja i trendova u razvoju lokalnog i internacionalnog maloprodajnog tržišta, te praktičnih studija slučaja i vežbi u kojima će se koristiti savremeni prodajni alati, učesnici će biti u mogućnosti da ovladaju procesima upravljanja prodajom, organizacijom i kupcima, a sve sa ciljem uspešnog ostvarivanja prodajnih rezultata i kreiranja jake tržišne pozicije kompanije.

Kome je namenjen program Prodajni menadžment

Program je namenjem prodajnim profesionalcima, menadžerima ključnih kupaca i prodajnim menadžerima iz malih, srednjih i velikih proizvodnih i distributivnih preduzeća, kojima je potrebno da osveže i unaprede svoja znanja iz oblasti prodaje, prodajnog menadžmenta, upravljanja i vođenja prodajnog tima, upravljanja strateškim (ključnim) kupcima i komercijalnog pregovaranja.

Program je, takođe, namenjen preduzetnicima i vlasnicima mikro, malih i srednjih preduzeća, koji žele da ovladaju prodajnim veštinama i menadžmentom, radi uspešnog ostvarivanja prodajnih rezultata i unapređenja tržišne pozicije svojih firmi.

Predavanja prati mnoštvo praktičnih vežbi i odabranih primera iz prakse, koji na jasan i slikovit način, uz korišćenje studija slučaja iz domaćeg i internacionalnog okruženja, predstavljaju savremene tehnike i alate za uspešan prodajni nastup preduzeća na tržištu.

Teme programa Prodajni menadžment

  • Upravljanje prodajom
  • Upravljanje prodajnom organizacijom
  • Upravljanje strateškim (ključnim) kupcima
  • Komercijalno i timsko pregovaranje

Predavači

Prijavite se na program PRODAJNI MENADŽMENT