Aleksandar Georgijević - Predavači MŠM 2

Aleksandar Georgijević

menadžer za razvoj digitalnih servisa i partnerstava, Komercijalna banka
Aleksandar Georgijević, ekonomista i magistar tehničkih nauka u oblasti upravljanja projektima, poseduje ekspertsko znanje u upravljanju projektima, analizi i planiranju, upravljanju promenama, menadžmentu i razvoju proizvoda. Zvanje magistra stekao je na Fakultetu organizacionih nauka. Pohađao je niz međunarodnih kurseva neformalnog stručnog obrazovanja. Tokom svoje dvadeset i pet godina duge poslovne karijere, poslednjih 15 godina, uspešno radi kao projektni menadžer i konsultant u oblasti digitalne transformacije, a i kao trener u oblasti upravljanja projektima.

Aleksandar Georgijević je zaposlen u Komercijalnoj banci, gde poslednje tri godine, zajedno sa timom radi na razvoju i realizaciji projekata u oblastima novih bankarskih tehnologija i digitalnog bankarstva. Sva znanja koje poseduje, potvrđena su kroz obimnu praksu u uspešnom radu u velikim sistemima poput Telekom Srbija ali i u radu sa drugim domaćim i međunarodnim srednjim i malim preduzećima i organizacijama, u različitim industrijama kao što su: finansije, IT, energetika, telekomunikacije, građevinarstvo, medicina i prehrana (FMCG). Stručnost koju je stekao na pozicijama u oblastima upravljanja projektima, menadžmenta, marketinga i prodaje, doprinosi njegovom strateškom vođenju i upravljanju kako projekata i procesa, tako i ljudi u timovima. U svom radu i životu rukovodi se visokim etičkim standardima, za koje veruje da jedini mogu da učine stvarnu pozitivnu razliku.

Aleksandar Georgijević je član organizacija Mensa Srbije i Rotary international. U Mensa Srbije više godina je bio član predsedništva organizacije, a u Rotary international je u dva mandata bio predsednik kluba. Dobitnik je različitih nagrada i priznanja za rad i postignute rezultate u više kompanija.

Oženjen je i ponosni je otac jednog četvorogodišnjaka.

U svom radu se uvek vodi olimpijskim motom Citius, Altius, Fortius (brže, više, jače) što je u praksi donelo bolji kvalitet rada, bolju efikasnost, bolje isporuke, bolje rezultate i bolje međuljudske odnose.