Darko Lukić - osnivač i direktor, AMMC

Darko Lukić

osnivač i direktor, AMMC
Darko Lukić je marketing, menadžment i prodajni konsultant, trener, predavač i govornik na regionalnim konferencijama. Svoje dvadesetjednogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti tradicionalnog i digitalnog marketinga, menadžmenta ključnih kupaca, prodaje, vođenja, motivacije, itd. Usavršavao se na liderskim pozicijama u multinacionalnim kompanijama (ING, Nestle i Henkel) u kojima je ostvario značajne poslovne rezultate.

Poseban fokus stavlja na permanentni proces usavršavanja i edukaciju zaposlenih, te posledično na stalno unapređenje poslovnih rezultata kompanija.

Darko je stava da jedina konstanta (u današnjem poslovnom životu) promena, tj stalno unapređivanje i prilagođavanje brzim promenama u digitalnom okruženju. Karijeru konsultanta, mentora i trenera je započeo 2016. godine kroz saradnju sa Delta Holdingom i UNICEF-om. U narednom periodu je nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama (koje navodimo u nastavku). Obuke i govore na vodećim regionalnim FMCG konferencijama je držao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Makedoniji i BiH.

Poseban fokus stavlja na permanentni proces usavršavanja i edukaciju zaposlenih, te posledično na stalno unapređenje poslovnih rezultata kompanija.

Pružao je usluge konsaltinga, mentoringa i treninga sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, ComTrade, Nectar, Lesafre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Polimark, MD International, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, Vital, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Mioni, Fructal, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil…

Darko Lukić je kao deo top menadžmenta kompanije Henkel, gde je tokom 9 godina obavljao funkciju regionalnog direktora marketinga, bio dobitnik više priznanja i nagrada na regionalnom i globalnom nivou, za uspešno ostvarenje poslovnih rezultata. Takođe, marketing tim Henkel Srbije je pod njegovim vođstvom više puta osvajao nagrade za izvrsnost u egzekuciji lansiranja novih proizvoda.

Član je IAA (International Advertising Association) i na listi konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj) za mala i srednja preduzeća, u Srbiji i Severnoj Makedoniji.

Darko je oženjen suprugom Vidom, otac Barbare i Teodore.

Maratonac i Ironman, sa 25 završenih maratona (42.2km), 12 polu Ironman triatlona (113km) i 2 Ironman triatlona (226km).

Životni moto mu je:

“Bilo da misliš da možeš, ili da misliš da ne možeš: u pravu si!” (H. Ford)