General Management Program (GMP)

Datum održavanja:
Modul 1 16–22. maj 2020.
Modul 2 03–04. oktobar 2020.
Modul 3 17–23. oktobar 2020.
Mesta održavanja:
Kampusi Mokra Gora i Beograd
Cena:
260.000 RSD

General Management Program (GMP) je jedinstveni menadžment program koji priprema menadžere za uloge na višem nivou i sa multidisiplinarnom odgovornošću. General Management Program unapređuje znanja i veštine iz ključnih oblasti menadžmenta i razvija sadašnje i buduće menadžere koji kao lideri promena doprinose unapređenju performansi i realizaciji strateških ciljeva svojih organizacija.

General Management Program u brojkama

  • Javno priznat program od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
  • 110 sati rada
  • 300 alumnista – Alumni klub General Management Program
  • 80% praktičan rad
  • 14 dana
  • 12 programa
  • 10 predavača
  • 3 modula
  • 1 Career coach
  • 1 Wellness coach
  • 1 test EMOCIONALNE INTELIGENCIJE
  • 1 Simulacija poslovne strategije – Business Strategy Game  – prvi put u regionu!
  • U saradnji sa McGraw Hill Education

Kome je namenjen program?

  • Najtalentovanijim menadžerima kompanija, organizacija i institucija
  • Menadžerima na pozicijama srednjeg nivoa koji se pripremaju za napredovanje ka ključnim menadžerskim pozicijama
  • Menadžerima koji rade sa inostranim partnerima
  • Vlasnicima i direktorima malih i srednjih preduzeća

Više nego ikada su nam potrebni menadžeri koji umeju da definišu i sprovode poslovnu strategiju i planove čije ostvarenje donosi novu vrednost, menadžeri koji znaju da prepoznaju i iskoriste izvozni potencijal i obezbede stabilan razvoj svojih organizacija. Vrednost ovog programa ne oslikava se samo u stečenom znanju, već i u stvaralačkoj atmosferi, timskom duhu i veri da postoji viši cilj u poslu kojim se bave naši studenti.

Agenda

  • Program je organizovan u tri sesije, u proleće i jesen, koje se održavaju u Mećavniku u Mokroj Gori i Beogradu.
  • Program na ilustrativan i dinamičan način kombinuje akademska i praktična znanja i veštine iz ključnih oblasti menadžmenta.
  • Tim predavača čine profesionalci koji su postigli značajan uspeh u svojoj karijeri i koji su motivisani da svoje znanje i iskustvo prenesu na mlađe generacije.
  • Program ima goste govornike koji će sa studentima podeliti svoje profesionalno iskustvo.
  • Svi studenti će raditi psihološki test za procenu ličnosti i dobiće povratnu informaciju od trenera i ostalih članova grupe kako bi razvijali plan za primenu stečenih znanja i veština u svom poslu.
  • Studenti će raditi test Emocionalne inteligencije i dobiti analizu rezultata na grupnom i individualnom nivou.
  • Svaki student, u okviru programa tokom boravka u Mokroj Gori, na raspolaganju ima mentora za razvoj karijere (Career Coach) i savetnika za vođenje izbalansiranog zdravog načina života (Wellness Coach). Termini za individualne razgovore i rad će biti rezervisani pre početka programa.
  • U okviru programa studenti će biti angažovani na studiji slučaja u kojoj će raditi individualno i grupno.
  • Studenti dobijaju sertifikat o završenom General Menagement Programu koji izdaje Mokrogorska škola menadžmenta i sertifikat Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.
  • Program je bilingvalan (engleski i srpski jezik)
  • U toku trajanja programa studenti će koristiti poslovnu simulaciju. Poslovne simulacije služe kao realističan prikaz stvarnog poslovanja u virtuelnom okruženju. Studenti imaju uloge izvršnih direktora i donose odluke o poslovanju preduzeća kao u realnom svetu. Simulacija se igra u više etapa, a studenti su podeljeni u timove. Ovaj vid obuke predstavlja posebnu vrednost koju polaznici programa dobijaju u odnosu na druge slične programe.

MODULI

Modul 1

  • Upravljanje ličnošću
  • Upravljanje odnosima
  • Makroekonomija
  • Integrisani marketing
  • Poslovna strategija

 Modul 2

  • Finansije za nefinansiste

 Modul 3

  • Liderstvo i promene
  • Javni nastup
  • Upravljanje ljudskim resursima i karijerom
  • Prezentacione veštine
  • Poslovna simulacija

Vreme održavanja modula

Datumi u 2020.

Modul 1 – proleće, 16–22. maj 2020.
Modul 2 – jesen, 03-04. oktobar 2020.
Modul 3 – jesen, 17–23. oktobar 2020.

Cena programa*: 260.000 RSD + PDV
*Korporativni partneri, akademska zajednica, samofinansirajući studenti i nezaposleni imaju posebne uslove.
** U cenu programa nije uračunat smeštaj. Okvirni troškovi u hotelu Mećavnik na bazi punog pansiona iznose 5.000 din dnevno.

Predavači

Srđan Janićijević
osnivač i direktor, Mokrogorska škola menadžmenta
Srdjan Janićijević je osnivač i direktor Mokrogorske škole menadžmenta. Njegove oblasti iskustva su upravljačko savetovanje, preduzetništvo i poslovni razvoj.
Danijela Nedić
osnivač i redovni predavač, Mokrogorska škola menadžmenta
Danijela Nedić je dipl. pravnik i specijalista u oblasti Upravljanja komunikacijom. Osnivač je i direktor Centra za poslovnu edukaciju I savetovanje Biznis Link.
Bojan Kostandinović
osnivač i redovni predavač, Mokrogorska škola menadžmenta
Dr Bojan Kostandinović je doktor ekonomskih nauka iz oblasti strategijskog menadžmenta, magistar tehničkih nauka iz oblasti industrijskog inženjerstva i diplomirani inženjer mašinstva iz oblasti motornih vozila.
Vladimir Vučković
osnivač i redovni predavač, Mokrogorska škola menadžmenta
Član je Fiskalnog saveta Republike Srbije. Bio je redovan profesor na fakultetu Džon Nezbit do 2016. godine i urednik makroekonomskog biltena Makroekonomske analize i trendovi.
Tatjana Kljun
redovni predavač, Mokrogorska škola menadžmenta
Tatjana Kljun, trener, konsultant, Geštalt kouč i psihoterapeut u superviziji, svoje dvadesetsedmogodišnje iskustvo rada na polju svih oblika kriznog komuniciranja, rada pod stresom i timske saradnje, stekla je u Ministarstvu unutrašnjih poslova, prevashodno radeći na pitanjima terorizma i organizovanog kriminala.
Predrag Kudra
finansijski direktor, Fresenius Medical Care Srbija
Predrag Kudra je diplomirao na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, na odseku za poslovne finansije i računovodstvo. Poseduje više od 16 godina iskustva u oblastima finansija, računovodstva, kontrolinga, konsaltinga i razvoja poslovanja uglavnom u multinacionalnom i multikulturalnom okruženju.
Mirko Djokic, direktor izvoza Gudmark Group
Zasto MSM? Tesko je to opisati u par recenica, ali pokusacu: Posle MSM-a saznajemo koje stvari u poslovanju smo radili dobro po nekoj svojoj intuiciji, a da i nismo bili svesni da radimo bas onako kako treba, isto tako saznajemo sta bi trebali da radimo bolje i u kojim segmentima treba da radimo na sebi. Izvanredni predavaci, ucitelji, a kasnije i prijatelji sa kojima se uvek mozemo posavetovati prilikom donosenja nekih bitnih poslovnih odluka. Ono sto bi takodje istako je da na ovim predavanjima mnogo naucimo o odnosu sa ljudima, a ondosi su kljuc dobrog poslovanja pogotovo za mene kao coveka iz prodaje. Komunikacija sa ljudima iz tima, sa nadredjenim sa kupcima za sve te relacje posle MSM-a postajemo pametniji. Ovo pricam kao covek koji ima 20 god iskustva u prodaji i rukovodjenju ali i covek koji posle Mokre Gore moze reci da je broj godina iskustva skocio na 30😊 Pored znanja koje se stekne veoma bitno je upoznavanje sa ljudima koji rade na razlicitim poslovima koji imaju neke druge problematike u odnosu na posao kojim se ja bavim, kako resavaju probleme i kako oni komuniciraju, to je jedna raznolikost i uvek mogu izvuci neke dobre stvari koje mogu biti korisne i u poslu koji ja radim. I naravno nista manje bitno od svega ovoga je nastavak druzenja i posle predavanja, organizovanjem „kafane” bar jednom u dva meseca, jer ovde se ne sticu samo znanja ovde se prave i nova drugarstva. Preporucio bi ovaj kurs ne samo zaposlenima vec i vlasnicima firmi jer i oni mogu sigurno mnogo da nauce od ovih ljudi koji su prepuni iskustva i koji ta svoja iskustva dosta dobro i nesebicno prenose na druge.
Mirko Djokic, direktor izvoza Gudmark Group