Marketing menadžment
PROGRAM MARKETING MENADŽMENT
Program Marketing menadžment ima za cilj da učesnicima prenese neophodna znanja i veštine o svim najrelevantnijim marketinškim temama. Na programu će biti obrađene oblasti tradicionalnog marketinga i digitalnog marketinga – kojima bi trebalo da barata svaki savremeni marketinški profesionalac.
Na bazi velikog praktičnog iskustva predavača, najnovijih marketinških trendova, istraživanja sa lokalnog i internacionalnog tržišta, te praktičnih vežbi u kojima će se koristiti savremeni marketinški alati, učesnici će biti u mogućnosti da ovladaju procesima upravljanja brendom, marketingom, kreiranja marketing strategije, kreiranja tradicionalnih i digitalnih kampanja, itd, a sve sa ciljem obezbeđivanja uspešnog poslovanja i jake tržišne pozicije brendova i kompanije.
KOME JE NAMENJEN PROGRAM MARKETING MENADŽMENT
Program je, na prvom mestu, namenjem marketinškim profesionalcima, brend i marketing menadžerima, iz malih, srednjih i velikih korporacija, kojima je potrebno da osveže i unaprede svoja znanja iz oblasti marketing i brend menadžmenta, tradicionalnog i digitalnog marketinga.
Program je, takođe, namenjen preduzetnicima i vlasnicima mikro, malih i srednjih preduzeća, koji žele da ovladaju marketing veštinama radi unapređenja tržišne pozicije svojih brendova i firmi.
Predavanja prati mnoštvo praktičnih vežbi i odabranih primera iz prakse, koji na jasan i slikovit način, uz korišćenje studija slučaja iz domaćeg i međunarodnog poslovanja, predstavljaju savremene tehnike i alate za uspešan marketinški nastup brendova i kompanija na tržištu.
TEME PROGRAMA MARKETING MENADŽMENT
Marketinška istraživanja – Upoznavanje polaznika sa pojmom, svrhom i značajem marketing istraživanja. Takođe sa tradicionalnim i savremenim metodologijama istraživanja ponašanja potrošača – kvalitativnim, kvantitativnim i neuromarketing istraživanjima – sa mnoštvom primera iz prakse.
Upravljanje brendom – Znanja i veštine neophodne za kreiranje brenda, efikasne strategije brenda, brend inovacija, upravljanje brendom tokom životnog ciklusa, upravljanje vrednošću brenda i brend portfolijom itd. Sve sa ciljem unapređenja i obezbeđivanje dugoročno uspešne tržišne pozicije brenda. Proces definisanja i kreiranja brenda se i praktično primenjuje kroz 2 vežbe – „Brend Dijamant“ i „Brand Equity Destination“. Kroz ove vežbe će učesnici imati priliku da urade veoma praktične stvari za brendove kojima se bave u svojim kompanijama.
Kreiranje marketing strategije – Upoznaje polaznike sa pojmovima tržišne segmentacije, targetiranjem (izborom ciljnog tržišta), pozicioniranjem i diferenciranjem brendova. Polaznici se upoznaju sa pozicioniranjem proizvoda i strategijama pozicioniranja, kao i sa tržišnim segmentima, te sve navedeno praktično primenjuju u vežbi kreiranja marketing strategije na MŠM način.
Integrisane marketing aktivnosti i kampanje – Predstavljaju se osnovni koncepti i principi u realizaciji integrisanih marketinških aktivnosti i kampanja. Važne oblasti su „Content Marketing“, viralni marketing i „Storytelling“.
Kroz studije slučaja, polaznici stiču znanja o vođenju integrisanih marketinških kampanja. Takođe efektivnom i efikasnom odabiru partnerskih kompanija (marketinških agencija) sa kojima će zajednički i efikasno upravljati integrisanim marketing kampanjama i komunikacionim kanalima. Posebna pažnja će biti usmerena na tehnike kreiranja „WOW“ integrisanih kampanja.
Digitalni marketing – Ova tema obradjuje sličnosti i razlike, prednosti i nedostatke korišćenja tradicionalnog u odnosu na digitalni marketing, te sagledavanje novina koje digitalni marketing uvodi u poslovanje savremene tržišno orijentisane kompanije.
Polaznici će sagledati kako se izmenio „Consumer Journey“, te kako on izgleda u doba digitalnog marketinga, do kakvih promena u korisničkom iskustvu je to dovelo i kako se čitav proces reflektuje na upravljanje marketingom i brendom u kompanijama.
Polaznici će se upoznati i steći veštine i praktična znanja koja će im omogućiti izbor najefektivnijeg i najefikasnijeg kanala digitalnog marketinga za ostvarivanje ciljeva njihove marketinške strategije i kampanje.
Modul počinje 04.10.2021. i traje do 08.10.2021.
CENA PROGRAMA
80.000 RSD + PDV
KONTAKT OSOBA
Nemanja Gavrilović
Koordinator menadžment programa
E-mail: nemanja.gavrilovic@msm.edu.rs
Telefon: 065/3035-073