Marketing menadžment

Datum održavanja:
5 - 9. oktobar 2020.
Mesto održavanja:
Kampus Mokra Gora
Cena:
80.000 RSD + PDV

PROGRAM MARKETING MENADŽMENT

Program Marketing menadžment ima za cilj da učesnicima prenese neophodna znanja i veštine o svim najrelevantnijim marketinškim temama. Na programu će biti obrađene oblasti tradicionalnog marketinga i digitalnog marketinga – kojima bi trebalo da barata svaki savremeni marketinški profesionalac.

Na bazi velikog praktičnog iskustva predavača, najnovijih marketinških trendova, istraživanja sa lokalnog i internacionalnog tržišta, te praktičnih vežbi u kojima će se koristiti savremeni marketinški alati, učesnici će biti u mogućnosti da ovladaju procesima upravljanja brendom, marketingom, kreiranja marketing strategije, kreiranja tradicionalnih i digitalnih kampanja, itd, a sve sa ciljem obezbeđivanja uspešnog poslovanja i jake tržišne pozicije brendova i kompanije.

KOME JE NAMENJEN PROGRAM MARKETING MENADŽMENT

Program je, na prvom mestu, namenjem marketinškim profesionalcima, brend i marketing menadžerima, iz malih, srednjih i velikih korporacija, kojima je potrebno da osveže i unaprede svoja znanja iz oblasti marketing i brend menadžmenta, tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Program je, takođe, namenjen preduzetnicima i vlasnicima mikro, malih i srednjih preduzeća, koji žele da ovladaju marketing veštinama radi unapređenja tržišne pozicije svojih brendova i firmi.

Predavanja prati mnoštvo praktičnih vežbi i odabranih primera iz prakse, koji na jasan i slikovit način, uz korišćenje studija slučaja iz domaćeg i međunarodnog poslovanja, predstavljaju savremene tehnike i alate za uspešan marketinški nastup brendova i kompanija na tržištu.

Marketing menadžment

TEME PROGRAMA MARKETING MENADŽMENT

Marketinška istraživanja – Upoznavanje polaznika sa pojmom, svrhom i značajem marketing istraživanja. Takođe sa tradicionalnim i savremenim metodologijama istraživanja ponašanja potrošača – kvalitativnim, kvantitativnim i neuromarketing istraživanjima – sa mnoštvom primera iz prakse.

Upravljanje brendom – Znanja i veštine neophodne za kreiranje brenda, efikasne strategije brenda, brend inovacija, upravljanje brendom tokom životnog ciklusa, upravljanje vrednošću brenda i brend portfolijom itd.  Sve sa ciljem unapređenja i obezbeđivanje dugoročno uspešne tržišne pozicije brenda. Proces definisanja i kreiranja brenda se i praktično primenjuje kroz 2 vežbe – „Brend Dijamant“ i „Brand Equity Destination“. Kroz ove vežbe će učesnici imati priliku da urade veoma praktične stvari za brendove kojima se bave u svojim kompanijama.

Kreiranje marketing strategije – Upoznaje polaznike sa pojmovima tržišne segmentacije, targetiranjem (izborom ciljnog tržišta), pozicioniranjem i diferenciranjem brendova. Polaznici se upoznaju sa pozicioniranjem proizvoda i strategijama pozicioniranja, kao i sa tržišnim segmentima, te sve navedeno praktično primenjuju u vežbi kreiranja marketing strategije na MŠM način.

Integrisane marketing aktivnosti i kampanje – Predstavljaju se osnovni koncepti i principi u realizaciji integrisanih marketinških aktivnosti i kampanja. Važne oblasti su „Content Marketing“, viralni marketing i „Storytelling“.

Kroz studije slučaja, polaznici stiču znanja o vođenju integrisanih marketinških kampanja. Takođe efektivnom i efikasnom odabiru partnerskih kompanija (marketinških agencija) sa kojima će zajednički i efikasno upravljati integrisanim marketing kampanjama i komunikacionim kanalima. Posebna pažnja će biti usmerena na tehnike kreiranja „WOW“ integrisanih kampanja.

Digitalni marketing – Ova tema obradjuje sličnosti i razlike, prednosti i nedostatke korišćenja tradicionalnog u odnosu na digitalni marketing, te sagledavanje novina koje digitalni marketing uvodi u poslovanje savremene tržišno orijentisane kompanije.

Polaznici će sagledati kako se izmenio „Consumer Journey“, te kako on izgleda u doba digitalnog marketinga, do kakvih promena u korisničkom iskustvu je to dovelo i kako se čitav proces reflektuje na upravljanje marketingom i brendom u kompanijama.

Polaznici će se upoznati i steći veštine i praktična znanja koja će im omogućiti izbor najefektivnijeg i najefikasnijeg kanala digitalnog marketinga za ostvarivanje ciljeva njihove marketinške strategije i kampanje.

Modul počinje 05.10.2020. i traje do 9.10.2020.

CENA PROGRAMA

80.000 RSD + PDV

KONTAKT OSOBA

Milenko Andrić
Rukovodilac menadžment programa
E-mail: milenko.andric@msm.edu.rs
Telefon: 065/3035-093

Predavači

Darko Lukić
osnivač i direktor, AMMC
Darko Lukić je marketing, menadžment i prodajni konsultant, trener, predavač i govornik na regionalnim konferencijama. Svoje dvadesetjednogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti tradicionalnog i digitalnog marketinga, menadžmenta ključnih kupaca, prodaje, vođenja, motivacije, itd.
Manuela Stamatović
osnivač i direktor, Puzzle Consulting
Manuela Stamatović je marketing i menadžment konsultant, trener i mentor. Rođena je i školovala se u Švajcarskoj, studirala je biznis i marketing u Parizu i stekla je zvanje master menadžer evropskog biznisa i marketinga.
Milica Baltić, Generali Osiguranje Srbija ad, Direktor sektora za servis klijenata
“Posle vrlo pozitivnog iskustva koji nosim sa programa Liderstvo i strategija koji sam pohađala 2017. godine, sa vrlo visokim očekivanjima sam krenula u program Marketing menadžment. Na mene, kao nekog ko se ne bavi marketingom primarno ali željna znanja i veština koje ću uspeti da primenim i povežem sa Customer experience-om, program Marketing menadžment je ostavio poseban utisak iz nekoliko razloga: - U potpunosti je prilagođen svim polaznicima, bez obzira da li su eksperti ili početnici; - Nastava je organizovana tako da većinu znanja stičete kroz praktične primere i interakciju svih učesnika, što mislim da je od ključnog značaja za usvajanje istih; - Posvećeni predavači, kako tokom samih modula, tako i nakon njih. Njihove stručne preporuke i smernice su bile od velikog značaja za neke dalje aktivnosti koje sam sprovodila u matičnoj kompaniji; - Sama organizacija nastavnih i vannastavnih aktivnosti je bila perfektna i po meri polaznika, bez osećaja opterećenja ili umora. Za svaku preporuku. Jedva čekam neko novo naše druženje i razmenu znanja i iskustva!”
Milica Baltić, Generali Osiguranje Srbija ad, Direktor sektora za servis klijenata