Korporativno preduzetništvo i inovacije
Program Korporativno preduzetništvo i inovacije
Kompanije ili inoviraju ili nestaju sa tržišta!
Inoviranje poslovnih modela više nije stvar izbora, to je osnova opstanka u sadašnjem vremenu i u budućnosti!
U korenu pojma inovacije nalazi se potreba da se nešto preduzme, promeni i bez inoviranja poslovnih modela većina organizacija više neće moći da opstane u savremenim uslovima poslovanja. Ulazak na međunarodna tržišta je takođe nešto bez čega se ne može zamisliti savremeno poslovanje i ostvarivajne konkurentske prednosti.
Ova program ima za cilj da poslovnim ljudima u Srbiji i okruženju pomogne da bolje iskoriste ograničene resurse u svojim organizacijama i da steknu znanja i alate kako bi se uspešno nadmetali sa konkurencijom u zemlji ili bilo gde u svetu.
Po završetku ovog modula polaznici će drugačije posmatrati sebe i svoju organizaciju i biće u stanju da uvode unapređenja u poslovanju. Polaznici će razumeti kako se stvaraju vrednost kroz inovacije na domaćem i međunarodnim tržištima i koje su veštine potrebne za uspeh u današnjem konkurentskom i globalnom okruženju.
Dodatna vrednost ovog programa su analize studija slučajeva ako bi se suštinski razumelo kako organizacije koriste inovacije za postizanje konkurentske prednosti, sa posebnim fokusom na upoređivanje situacije u Kini i Aziji sa situacijom u Evropi i zapadnom svetu i u našem okruženju.
Na samom kraju programa, polaznici će raditi na praktičnom projektu vezanim za njihove organizacije, gde će moći da primene stečena znanja.
Kome je namenjen program Korporativno preduzetništvo i inovacije?
i da opstanu u dužem vremenskom periodu.
Cilj programa
Najvažniji cilj ovog savremenog programa je da polaznici usvoje moderna i korisna znanja koja će im direkno
pomoći u unapređenju poslovanja.
Program je zamišljen da direktno pomogne polaznicima da razviju kreativno i kritičko razmišljanje i da savladaju metode za unapređenje procesa u organizaciji. Kao kranji rezultat, polaznici ovog programa će u svojim organizacijama moći da unapređuju postojeće proizvode i usluge, učestvuju u razvoju novih, unapređenih proizvoda i usluga kao i da pomognu organizaciji u otvaranju novih, međunarodnih tržišta.
Kompetence
Fokusirajući se na specifične kompetence, ovaj model pomaže organizacijama da identifikuju oblasti u kojima je zaposlenima potreban razvoj i da se osmisle programi obuka i razvoja koji će im pomoći da poboljšaju znanja u određenim sferama.
Kompetence se mogu koristiti za usmeravanje razvoja pojedinaca za identifikaciju oblasti u kojima bi zaposlenom mogla biti potrebna dodatna podrška ili za procenu učinka zaposlenog.
Interpersonalne kompetence
Kreativnost i inovativnost
Razumevanje biznisa
Inicijativa
Funkcionalne kompetence
Preduzetnički projekat
- Upravljanje biznis inovacijama od novih poslovnih ideja do razvoja i implementacije novih proizvoda
- Interakcija
- Timska saradnja
- Networking
- Feedback
- Radionice
- Individualne vežbe
- Predavanja
- Klipovi