fbpx

Marketing menadžment

Datum održavanja:
08 - 12. april 2024.

Mesto održavanja:
Mokra Gora

Cena:
100.000 RSD + PDV

Marketing menadžment

Program Marketing menadžment

Program Marketing menadžment pruža sveobuhvatno usavršavanje u osnovnim oblastima marketinga, kako tradicionalnog, tako i digitalnog, koje su ključne za efikasno pozicioniranje brendova i kompanija u današnjem brzom poslovnom okruženju. Učesnici će imati priliku da, kroz interaktivna predavanja i vežbe, steknu dubinsko razumevanje i praktične veštine neophodne za kreiranje uspešnih marketing strategija i kampanja.

Program je dizajniran da odgovori na potrebe savremenih marketinških profesionalaca, nudeći znanja iz svih relevantnih oblasti marketinga. Predavači, koji su istaknuti stručnjaci sa bogatim praktičnim iskustvom, koristiće najnovija marketinška istraživanja, trendove i alate, kako bi učesnicima omogućili da ovladaju procesima upravljanja brendom i marketingom.

Kroz program će se posebna pažnja posvetiti razvoju sposobnosti za kreiranje i implementaciju kompletnih marketing strategija, kao i planiranju i izvođenju tradicionalnih i digitalnih marketinških kampanja.

Cilj programa je da osposobi učesnike za postizanje izuzetnih poslovnih rezultata i zauzimanje vodećih tržišnih pozicija, osiguravajući time uspešnost i konkurentnost brendova i kompanija u dinamičnom tržišnom okruženju.

Kome je namenjen program Marketing menadžment?

Program je, na prvom mestu, namenjem marketinškim profesionalcima, brend i marketing menadžerima, iz malih, srednjih i velikih korporacija, kojima je potrebno da osveže i unaprede svoja znanja iz oblasti marketing i brend menadžmenta, tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Program je, takođe, namenjen preduzetnicima i vlasnicima mikro, malih i srednjih preduzeća, koji žele da ovladaju marketing veštinama radi unapređenja tržišne pozicije svojih brendova i firmi.

Predavanja prati mnoštvo praktičnih vežbi i odabranih primera iz prakse, koji na jasan i slikovit način, uz korišćenje studija slučaja iz domaćeg i međunarodnog poslovanja, predstavljaju savremene tehnike i alate za uspešan marketinški nastup brendova i kompanija na tržištu.

Mokrogorska • logo

Teme programa Marketing menadžment

  • Upoznavanje kupca – Customer Centricity
  • Istraživanja tržišta
  • Marketing strategija
  • 4P: proizvod, cena, distribucija, promocija
  • Upravljanje brendom
  • Integrisana marketing komunikacija
  • Digitalni marketing
  • Studije slučaja

Kompetence

Mokrogorska u saradnji sa Thalento®, koristi Model kompetenci CUBES. Model kompetenci je dizajniran da identifikuje znanja, veštine i ponašanja koja su potrebna za uspeh u određenoj ulozi.

Fokusirajući se na specifične kompetence, ovaj model pomaže organizacijama da identifikuju oblasti u kojima je zaposlenima potreban razvoj i da se osmisle programi obuka i razvoja koji će im pomoći da poboljšaju znanja u određenim sferama.

Kompetence se mogu koristiti za usmeravanje razvoja pojedinaca za identifikaciju oblasti u kojima bi zaposlenom mogla biti potrebna dodatna podrška ili za procenu učinka zaposlenog.

Nakon završetka Marketing menadžment programa, učesnici razvijaju sledeće kompetence:
Daljim razvijanjem kompetenci, učesnici će se osposobiti da se nose sa složenim i izazovnim odgovornostima koje dolaze sa njihovim pozicijama. Kompetence se stiču kroz primenu različitih alata i 3 tipa učenja:

Prijavite se na program MARKETING MENADŽMENT

Aleksa Ignjatović, koordinator specijalizovanih programa i In House programa

aleksa.ignjatovic@msm.edu.rs

065 303 51 96