Marketing menadžment

Program Marketing menadžment
Na bazi velikog praktičnog iskustva predavača, najnovijih marketinških trendova, istraživanja sa lokalnog i internacionalnog tržišta, te praktičnih vežbi u kojima će se koristiti savremeni marketinški alati, učesnici će biti u mogućnosti da ovladaju procesima upravljanja brendom, marketingom, kreiranja marketing strategije, kreiranja tradicionalnih i digitalnih kampanja, itd, a sve sa ciljem obezbeđivanja uspešnog poslovanja i jake tržišne pozicije brendova i kompanije.
Kome je namenjen program Marketing menadžment .
Program je, takođe, namenjen preduzetnicima i vlasnicima mikro, malih i srednjih preduzeća, koji žele da ovladaju marketing veštinama radi unapređenja tržišne pozicije svojih brendova i firmi.
Predavanja prati mnoštvo praktičnih vežbi i odabranih primera iz prakse, koji na jasan i slikovit način, uz korišćenje studija slučaja iz domaćeg i međunarodnog poslovanja, predstavljaju savremene tehnike i alate za uspešan marketinški nastup brendova i kompanija na tržištu.
Kompetence
Fokusirajući se na specifične kompetence, ovaj model pomaže organizacijama da identifikuju oblasti u kojima je zaposlenima potreban razvoj i da se osmisle programi obuka i razvoja koji će im pomoći da poboljšaju znanja u određenim sferama.
Kompetence se mogu koristiti za usmeravanje razvoja pojedinaca za identifikaciju oblasti u kojima bi zaposlenom mogla biti potrebna dodatna podrška ili za procenu učinka zaposlenog.
Interpersonalne kompetence
Strateško razmišljanje
Analitičnost
Planiranje i organizacija
Orijentisanost ka klijentima
Funkcionalne kompetence
Razumevanje istraživanja
Ponašanja potrošača
Marketing strategija
Upravljanje brendom
Razvoj proizvodnih inovacija
Razumevanje integrisanih marketinških komunikacija
Razumevanje digitalnog marketinga
- Primena finansijske tehnike i alata u poslovanju poslovnih jedinica i organizacije
- Interakcija
- Timska saradnja
- Networking
- Feedback
- Radionice
- Individualne vežbe
- Predavanja
- Klipovi