Nenad Miščević
Prodajni menadžment
Nenad Miščević je generalni direktor Nectar grupe, najvećeg proizvođača sokova i prerađivača voća i povrća u Jugoistočnoj Evropi u čijem sastavu posluju kompanije Nectar, Heba i Fructal.
Ima preko 15 godina radnog iskustva na ključnim rukovodećim pozicijama. Značajnu ulogu je imao u postavljanju visokih standarda u rezultatima prodaje, uvođenju inovacija i uspešnom ostvarivanju prodajnih i poslovnih strategija, ostvarujući izvrsnost poslovnog procesa i obezbeđujući sigurnu putanju razvoja poslovanja kompanije. Nenad Miščević je diplomirao na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu.
Biografija
Posvećnost rastu organizacija i ljudi, kontinuirani razvoj i napredovanje, otvorena komunikacija i partnerstvo, etičko poslovanje i integritet predstavlju ključne reči koje opisuju Nenada, kao iskusnog FMCG profesionalca.
Sa 19 godina bogatog poslovnog iskustva i 8 godina ekspertize u general menadžmentu najvećih FMCG platformi, Nenad je na tržištima Balkana, Centralne Evrope i Baltičkih zemalja vodio svoje timove ka realizaciji zajedničke vizije, rastu i uspesima.
Nenad je karijeru započeo u sektoru prodaje u kompanijama Banat i PepsiCo i svojim kontinuiranim uspesima, dinamičnim rezultatima i građenju win-win partnerstava, dolazi do preuzimanja funkcionalnih odgovornosti za razvoj prodajnih i komercijalnih strategija, procesa i sistema na tržištima Zapadnog Balkana u kompaniji PepsiCo. U toku 5 godina dinamičnog ličnog i poslovnog razvoja, te razvoja ekspertiza u segmentima Go-to-Market modeliranja, razvoja prodajnih kompetenci i prodajnih tehnologija, komercijalnog planiranja i budžetiranja, Revenue menadžmenta, Trade Marktinga, planiranja tražnje, Nenad 2017. godine preuzima poziciju generalnog direktora za tržišta Zapadnog Balkana u kompaniji PepsiCo.
Oslanjajući se na svoje liderske i funkcionalne kompetence i kroz posvećenost rastu i razvoju, Nenad vrlo brzo širi svoje poslovne odgovornosti i na tržišta Centralne Evrope i Baltičkih zemalja, te kroz upravljanje raznolikom i širokom geografijom od 14 tržišta stiče iskustva u upravljanju timova sa različitim poslovnim i kulturološkim nasleđima.
U svojoj želji da svojim znanjem, iskustvom i posvećenošću doprinese poslovnoj konsolidaciji i daljem dinamičnom razvoju regionalnog lidera u kategoriji sokova, Nenad se početkom 2021. godine pridružuje Nectar Group-i na poziciji CEO kompanije.
U kratkom roku, zajedno sa svojim timom, Nenad adresira sve komponente poslovanja kompanije i otvara novo poglavlje u ličnom i kompanijskom razvoju.
Od početka 2024. godine, Nenad započinje novo profesionalno putovanje kao poslovni konsultant, radeći na projektima vezanim za razvoj poslovnih i komercijalnih strategija, unapređenje procesa i optimizaciju organizacionih struktura. Njegov cilj je da kroz konsultantske usluge pomogne kompanijama da ostvare održiv rast, unaprede operativnu efikasnost i razviju tržišne strategije prilagođene tržišnim prilikama. Pored konsultantskog rada, Nenad nastavlja svoj angažman kao vodeći predavač za oblast Prodajnog menadžmenta u Mokrogorskoj školi menadžmenta, gde prenosi svoje bogato iskustvo studentima i profesionalcima, kombinujući teoriju i praksu u cilju njihovog razvoja i usavršavanja.
Strateško poslovno planiranje, integracija poslovnih procesa, razvoj organizacija, timova i pojedinaca, kreiranje i implementacija strategija komercijalnog rasta i razvoja predstavljaju glavne Nenadove funkcionalne kompetence i snage.
Nenad je posebno fokusiran i ponosan na rad sa ljudima, te njihov rast i razvoj, o čemu u prilog govore dinamične karijera velikog broja pojedinaca koji su radili u Nenadovim timovima i njihove današnje liderske pozicije u najvećim regionalnim FMCG kompanijama.
Nenad je diplomirao na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu, oženjen je i otac dvoje dece.