Menadžment komunikacija
Program Menadžment komunikacija
Modul je dizajniran tako da polazi od intrapersonalne komunikacije i pristupa različitim modelima i situacijama interpersonalne komunikacije, uključujući elemente efikasne argumentacije i veštine uveravanja.
Kroz interaktivan rad i konstruktivne povratne informacije predavača, svaki učesnik biće u prilici da proceni svoja znanja i veštine u oblasti komunikacija, kao i da osmisli svoj akcioni razvojni plan za naredni period u ovoj oblasti.
Kome je namenjen program Menadžment komunikacija?
Kompetence
Fokusirajući se na specifične kompetence, ovaj model pomaže organizacijama da identifikuju oblasti u kojima je zaposlenima potreban razvoj i da se osmisle programi obuka i razvoja koji će im pomoći da poboljšaju znanja u određenim sferama.
Kompetence se mogu koristiti za usmeravanje razvoja pojedinaca za identifikaciju oblasti u kojima bi zaposlenom mogla biti potrebna dodatna podrška ili za procenu učinka zaposlenog.
Interpersonalne kompetence
Komunikacija
Empatija
Aktivno slušanje
Asertivnost
Emocionalna stabilnost
Samopouzdanje
Funkcionalne kompetence
- Primena komunikacije u organizaciji
- Uklanjanje i rešavanje realnih konfliktnih situacija
- Uspešna priprema i vođenje sastanaka
- Veštine javnog nastupa
- Interakcija
- Timska saradnja
- Networking
- Feedback
- Radionice
- Individualne vežbe
- Predavanja
- Klipovi