Marketing menadžment
Program Marketing menadžment
Program je dizajniran da odgovori na potrebe savremenih marketinških profesionalaca, nudeći znanja iz svih relevantnih oblasti marketinga. Predavači, koji su istaknuti stručnjaci sa bogatim praktičnim iskustvom, koristiće najnovija marketinška istraživanja, trendove i alate, kako bi učesnicima omogućili da ovladaju procesima upravljanja brendom i marketingom.
Kroz program će se posebna pažnja posvetiti razvoju sposobnosti za kreiranje i implementaciju kompletnih marketing strategija, kao i planiranju i izvođenju tradicionalnih i digitalnih marketinških kampanja.
Cilj programa je da osposobi učesnike za postizanje izuzetnih poslovnih rezultata i zauzimanje vodećih tržišnih pozicija, osiguravajući time uspešnost i konkurentnost brendova i kompanija u dinamičnom tržišnom okruženju.
Kome je namenjen program Marketing menadžment?
Program je, takođe, namenjen preduzetnicima i vlasnicima mikro, malih i srednjih preduzeća, koji žele da ovladaju marketing veštinama radi unapređenja tržišne pozicije svojih brendova i firmi.
Predavanja prati mnoštvo praktičnih vežbi i odabranih primera iz prakse, koji na jasan i slikovit način, uz korišćenje studija slučaja iz domaćeg i međunarodnog poslovanja, predstavljaju savremene tehnike i alate za uspešan marketinški nastup brendova i kompanija na tržištu.
Kompetence
Fokusirajući se na specifične kompetence, ovaj model pomaže organizacijama da identifikuju oblasti u kojima je zaposlenima potreban razvoj i da se osmisle programi obuka i razvoja koji će im pomoći da poboljšaju znanja u određenim sferama.
Kompetence se mogu koristiti za usmeravanje razvoja pojedinaca za identifikaciju oblasti u kojima bi zaposlenom mogla biti potrebna dodatna podrška ili za procenu učinka zaposlenog.
Interpersonalne kompetence
Strateško razmišljanje
Analitičnost
Planiranje i organizacija
Orijentisanost ka klijentima
Funkcionalne kompetence
Razumevanje istraživanja
Ponašanja potrošača
Marketing strategija
Upravljanje brendom
Razvoj proizvodnih inovacija
Razumevanje integrisanih marketinških komunikacija
Razumevanje digitalnog marketinga
- Primena finansijske tehnike i alata u poslovanju poslovnih jedinica i organizacije
- Interakcija
- Timska saradnja
- Networking
- Feedback
- Radionice
- Individualne vežbe
- Predavanja
- Klipovi