Poslovno pregovaranje
Program Poslovno pregovaranje
Pregovaranje je proces komunikacije kroz koji učesnici prevazilaze razlike i konflikte i pokušavaju da postignu sporazum na dobrobit svih uključenih strana. Okolnosti sa kojima se susrećemo u toku pregovora definišu naš nastup. Samim tim ne postoji standardizovano rešenje za izlazak iz pregovora kao pobednik. Iako nam često ne izgleda tako, veliki deo ishoda pregovora je u našim rukama – na nama je da odaberemo adekvatnu vrstu, strategiju i nastup pregovora.
Teško vam je da uspostavite kontakt sa novim klijentima i partnerima? I kada to učinite, ne uspevate dugoročno da ga održite? Čini vam se da je svaki novi pregovor poseban izazov? Da strategija pregovaranja sa jednim, ne mora nužno da bude primenjiva na drugog klijenta? Imate osećaj da po završetku pregovora uvek dolazite do win – lose situacije, gde ste vi na strani gubitka? Sve ovo su izazovi sa kojima se suočavaju domaći preduzetnici.
Program Poslovno pregovaranje je baziran na dugogodišnjem iskustvu predavača u različitim oblastima poslovanja. Sa svoje tri poslovne karijere predavač polaznicima kroz mnoštvo primera iz lične prakse pruža mogućnost da učestvuju u velikom broju pregovaračkih procesa iz potpuno drugačijih sfera poslovanja. Na ovaj način se pregovaranje može sagledati iz različitih uglova, sa različitih strana i tako mu se na programu i pristupa.
Pregovaranje se uči kroz praksu. Praktični primeri koji se kao vežbe, igre uloga (Role Play) ili studije slučaja (Case Study) koriste preuzete su iz prakse najboljih domaćih ili internacionalnih kompanija kao što su Mercedes-Benz, Apple, Facebook, General Electric, Virgin, AliExpres i slično.
Kome je namenjen program Poslovno pregovaranje?
Kompetence
Fokusirajući se na specifične kompetence, ovaj model pomaže organizacijama da identifikuju oblasti u kojima je zaposlenima potreban razvoj i da se osmisle programi obuka i razvoja koji će im pomoći da poboljšaju znanja u određenim sferama.
Kompetence se mogu koristiti za usmeravanje razvoja pojedinaca za identifikaciju oblasti u kojima bi zaposlenom mogla biti potrebna dodatna podrška ili za procenu učinka zaposlenog.
Interpersonalne kompetence
Pregovaranje
Orijentisanost ka ciljevima
Aktivno slušanje
Samopuzdanje
Uticaj
Funkcionalne kompetence
Razumevanje značaja poslovnog pregovaranja
Razumevanje procesa pregovaranja
Uloga u pregovaranja
Strategija, stilova, upotrebe moći u pregovaranju
- Strategija pregovaranja
- Prepoznavanje različitih modela manipulacije i adekvatno reagovanje
- Rad u malim grupama
- Interakcija
- Networking
- Feedback
- Radionice
- Individualne vežbe
- Predavanja
- Klipovi