Pitanja i odgovori

Prvo: Mokra Gora je jedan od najlepših krajeva Srbije, spoj prirodne lepote i ljudske potrebe da se priroda čuva i unapredjuje. Drugo: Mokra Gora nudi najbolje uslove za intelektualni i profesionalni rad, a istovremeno prvoklasan odmor i uživanje. Treće: MŠM je po opšte prihvaćenim standardima savremenog profesionalnog usavršavanja svetska, a srpska škola menadžmenta jer uvažava specifičnosti našeg tržišta i okruženja. Četvrto: poslednje, ali ne i najmanje važno, domaćin Mokre Gore Emir Kusturica je najbolji promoter vrednosti koje MŠM afirmiše: globalno znanje, uporno primenjeno u našim okolnostima.
U odnosu na međunarodne ustanove ovog tipa mi smo moderna mlada, dinamična, preduzetna i troškovno veoma efikasna struktura. Naši programi u kvalitativnom smislu drže korak sa međunarodnim standardom, dok su u cenovnom smislu daleko konkurentniji. U poređenju sa regionalnim ustanovama ovog tipa, MŠM ima najširi portfolio delatnosti koji nema ni jedna druga organizacija. MŠM je dublje od svih vezana za praksu, jer je naša osnivačka i upravljačka struktura najvećim delom potekla iz složenog međunarodnog ili regionalnog korporativnog okruženja. Treće, mi smo po vrednosnom sistemu domaća poslovna škola koja veruje da postoji znanje i iskustvo koje može da našu privredu učini uspešnijom. Poslednje, MŠM je povezan sa svim najznačajnijim institucijama i poslovnim udruženjima u zemlji i regionu i to nam daje ogromnu strukovnu prednost.
MEMBA je skraćenica od Mokrogorski Executive Master of Business Administration, klasifikovan u sistemu obrazovanja republike Srbije kao Master upravljanja poslovanjem, u klasi akademskih programa. Ovaj program spada u međunarodnu klasifikaciju EMBA programa za iskusnije rukovodioce. Osnovne razlike MEMBA programa u odnosu na druge su, što je ovaj program akreditovan u sistemu obrazovanja republike Srbije, što je program po svom karakteru rigorozniji u izboru kandidata koji imaju značajno poslovno iskustvo i što je fokusiran na regionalnu privredu. Po načinu održavanja MEMBA ne spada u vikend programe već se nastava obavlja u blokovima od devet dana od kojih su pet dana tokom nedelje i dva vikenda.
Mokrogorska škola menadžmenta (MŠM) je organizacija za profesionalno obrazovanje i usavršavanje rukovodilaca izvršilaca. Osnovana je 2009. godine sa svrhom da unapređenjem poslovnih veština unapredi privredni ambijent i društvo u kome živimo.
General Management Program (GMP) spada u klasu profesionalnih programa koji spremaju rukovodioce funkcija srednjeg nivoa za pozicije sa širim odgovornostima. Ta vrsta programa se još kod nas zove “mini MBA”, mada međunarodna praksa takav naziv ne poznaje. Ono što odlikuje naš GMP je fokus na organizacije koje se bave raznovrsnim delatnostima i veoma snažno povezanom Alumni grupom koja broji više od 300 rukovodilaca u regionu. Svi studenti koji uspešno okončaju GMP postaju alumnisti Mokrogorske, zajedno sa našim EMBA diplomcima.
Logo MŠM je uradio industrijski dizajner iz Londona, Dejan Mitrović, diplomac Royal College of Art (UK). Logo simbolizuje vrednosti koje MŠM promoviše: ZNANJE, ISKUSTVO, TRADICIJA.
MŠM je više od poslovne škole. Mi prenosimo znanja i iskustva bez predrasuda i klišea, neopterećeni bilo kakvim drugim interesima osim da svojim studentima i organizacijama pomognemo da budu uspešnije u onome što rade. Naš način rada je zasnovan na čvrstom verovanju da kroz međusobno povezivanje i razmenu iskustva, znanja i informacija svi napredujemo, a ako napreduju naše organizacije, napredovaće i celo društvo. MŠM nije običan dobavljač, već dugoročni partner i to svedoče dugoročni odnosi koje imamo sa našim strateškim partnerima.
Najvredniji resurs koji ima jedna organizacija su ljudi i to u smislu razvoja poslovanja, ali i u troškovnom smislu. Investicija u znanje, unapređenje ličnih i timskih kapaciteta su nedvosmisleno najbolje investicije u poslovanje. U vremenu permanentne krize inspiracija, motivacija i svrsishodnost su od neprocenjivog značaja za jednu organizaciju. Po našem iskustvu svaka organizacija bi trebalo na godišnjem nivou da investira u makar jednu obuku za svakog ključnog saradnika. Naša preporuka je da investirate u profesionalno usavršavanje svojih rukovodilaca minimum pet radnih dana na godišnjem nivou, iako je međunarodni standard u ovom domenu dva puta viši.