MEMBA 2.0 PROGRAM PREPOZNAT PO INOVATIVNOSTI

NAJBOLJI DISRUPT PROJEKTI

Dodeljene nagrade za DISRUPT projekte koji su obeležili 2020. godinu

01.04.2021 dodeljene su nagrade u okviru DISRUPT nagradnog konkursa za projekte koji su obeležili 2020. godinu. Nagrade su dodeljene u odnosu na ostvarene inovacije i uspehe tokom izazovne i neizvesne 2020. godine. Velika nam je čast da je u okviru ovog projekta prepoznat naš MEMBA 2.0 program za svoju inovativnost. Prenosimo vam u celosti saopštenje organizatora DISRUPT konkursa ADAM studio:

„Disrupt nagradni konkurs okupio je 60 vrhunskih radova iz kompanija, agencija i udruženja koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije, i tokom jako teške 2020. godine, uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred. Dodela nagrada organizovana je 1. aprila u online formatu.  

U kategoriji Disrupt inovacije nagrađeni su: Donesi za projekat Uvek u pravom trenutku, Coca Cola HBC Srbija za HoReCa zajednicu, Lasaffre za ePekar, Preventer za Klub književnika, Delta Motors za MINIxŠkrabac, Galenika i Chapter4 za Zdravo dvadesete, Direct Media za Direct Neuro, Sava osiguranje za eŽivot, Banca Intesa za It’s time for sharing time, Mokrogorska škola menadžmenta za MEMBA 2.0, VIP mobile i Executive Group za VIP virtuelna prodavnica.

U kategoriji Disrupt komunikacije nagrađeni su: Mercator-S za projekat IDEA karavan, Atlantic Grand i Luna TBWA za Hajde da imamo vremena, SuperDot za Wine trekkers, Galerija Matice srpske za Izvanredno u vanrednom, Propulsion i AstraZeneca za Pokret Kiseonik, Hemofarm za Sa nama život pobeđuje, M2Communications i NVO Astra za Paralelna stvarnost – surova realnost, Balkan Tube Space za Balkan Top Star, Banca Intesa za Čajanka četvrtkom u 17h, New Moment New Ideas i Visa za She’s next, GourmAna za Druženje sa GourmAnom, Levi 9 za Interne komunikacije.

Specijalne nagrade – Disrupt Brutal osvojio je Koncern Bambi za projekat Plazma rituali, Disrupt Influence osvojio je Atlantic Grand i Popular Communications za InstaGrand #SamoUživaj, a Disrupt Star osvojio je Mercator-S za IDEA karavan.

Na Disrupt konkurs se prijavilo 60 vrhunskih kuća koje su tokom 2020. godine uspele da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije. Svi nagrađeni apsolutno zaslužuju ovu titulu”, izjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije ADAM studio, koji organizuje ovaj konkurs.

Obećali smo da ćemo izdvojiti “rokere” koji drmaju komunikacijskom scenom, a uspeh prvog Disrupt-a je baš u tome što među projektima imamo sve “pravce”, od alternativaca, preko mejnstrima do jutjub influensera. Uloga predsednice žirija mi je bila velika čast, iz tog razloga Beogradska filharmonija ove godine nije prijavila svoje radove, a saradnja sa ekipom vrsnih profesionalaca bila je inspirativna kao i polemike koje smo pokrenuli. To je veoma važno pogotovo kod konkursa koji se s razlogom naziva Disrupt, rekla je Jelena Milašinović, PR menadžer Beogradske filharmonije i predsednica žirija Disrupt konkursa.

Stručni žiri, sastavljen od vhunskih profesionalaca iz različitih oblasti, odlučivali su o dobitnicaima. Sastav žirija: Jelena Milašinović – Beogradska filharmonija, u ulozi predsednika Disrupt žirija, Ivana Mihajlović – Direct media United Solution, Anja Đurić – Donesi, Jovana Tufegdžić – Coca Cola HBC Srbija, Bojan Balaž – Mokrogorska škola mendžmenta, Sandra Lazarević – Banca Intesa, Nataša Pavlović – Mercator-S, Dušan Stojaković – Hemofarm, Jelena Subotić Krivokapić – Visoka medicinska škola, Vuk Tomić – New Moment New Ideas Company, Mirjana Vladisavljević – Balkan Tube Space, Žana Ranković – Sava osiguranje, u ulozi članova žirija.“

SAZNAJTE VIŠE O NAŠEM MEMBA 2.0 PROGRAMU