Zašto sam postao Član društva Mokrogorske?

Povratak na Blog

Zašto sam postao Član društva Mokrogorske?

Kao i svaki ljudski i poslovni odnos, tako je i odnos između Mokrogorske škole i mene imao svoj prirodni razvojni put od predavača, preko Vodećeg predavača do Člana društva (suvlasnika). Ovo je bio prirodan tok i razvoj, baziran na zajedničkim interesima, obostranom razumevanju i viziji da unapređujemo znanje i veštine poslovne zajednice Srbije.

Poslovnim savetovanjem i predavanjima sam počeo da se bavim u decembru 2016. godine, nakon skoro 20 godina korporativne karijere (na menadžerskim i liderskim pozicijama u kompanijma poput ING Bank, Nestle, Henkel CEE Vienna, Henkel Srbija, FCB). Sebe u drugom delu svoje karijere (45+), vidim dugoročno kao konsultanta iz oblasti menadžmenta, prodaje, marketinga i neuromarketinga (oblasti iz koje radim doktorsku disertaciju), ali i kao predavača iz navedenih oblasti. Ove dve delatnosti su međusobno potpuno komplementarne, pa je samim tim i moja odluka da se vežem za apsolutno najjači brend u oblasti neformalnog obrazovanja na teritoriji Srbije, potpuno logična kako sa aspekta poslovne strategije, tako i sa aspekta karijerinog razvoja.

Saradnja između Mokrogorske poslovne škole i mene se uspešno odvija evo skoro već pune 3 poslovne godine (saradnju smo otpočeli u julu 2019. godine) i odluka da postanem Član društva je, sa jedne strane, na neki način krunisanje naše trogodišnje uspešne saradnje, a sa druge strane, udaranje temelja za produbljivanje iste, u skladu sa ambicioznim nacionalnim, ali i internacionalnim ciljevima Mokrogorske poslovne škole! Internacionalizacija poslovanja Mokrogorske škole je jedan od najvažnijih strateških ciljeva škole, odnosno prevazilaženje dosadašnje orijentacije (većinski) na tržište Srbije.

I sam kao konsultant i predavač, već 6 godina sam prisutan na tržištima Makedonije, BiH, Hrvatske i Slovenije, radeći za vodeće kompanije u Ex Yu regionu, poput Atlantic Grupe, Orbica, Intersnack Adria, Perutnine Ptuj, Fructala, Alma Ras, Hifa Oil, Tikveša, Makprogresa, Alkaloida, itd. U navedenom smislu, dugoročna vizija i poslovna strategija Mokrogorske škole i moja se u potpunosti preklapaju, te je i prirodno da zajedničku viziju unapređenja znanja poslovne zajednice sa teritorije Srbije, prebacimo na internacionalni plan (ne samo Ex YU), veći i šire. Pred nama su novi poslovni projekti, novi poslovni izazovi i novi poslovni uspesi kojima se zajednički radujemo!

Krajnji cilj – kako ja to volim da kažem – „Mind is the limit“, ali svakako da zajedničkim snagama izgradimo modernu internacionalnu poslovnu školu na nivou regiona centralne i istočne Evrope!

BE AWARE, MOKROGORSKA BUSINESS SCHOOL IS STRIKING!

Darko Lukić • Mokrogorska
Darko Lukić, vodeći predavač za oblast marketing menadžment

Podelite

Povratak na Blog