VUKOVCI #01: ŠTA DONOSI NAŠE ODLUKE?
Šta je projekat VUKOVCI?
Rad Mokrogorske škole menadžmenta je u velikoj meri definisan temeljima sistema vrednosti i misije koji nas vode od samog osnivanja škole 2009. godine. Naša misija glasi upravljačke veštine u funkciji boljeg društva, a neke od ključnih vrednosti koje negujemo su da:
- doprinosimo profesiji upravljanja i konceptu celoživotnog učenja,
- podržavamo svoje studente u dugoročnom profesionalnom usavršavanju,
- i inspirišemo okruženje da je društvo blagostanja moguć i dostižan cilj.
Nakon jedne decenije rada sa poslovnom zajednicom i zajedničkog učenja, prepoznajemo društvenu obavezu da proširimo delokrug našeg doprinosa na širu zajednicu i društvo. Razumemo da je uloga jedne poslovne škole u društvu veća od obrazovanja rukovodilaca i da se prava vrednost škole krije u broju ljudi koje možemo da inspirišemo i podržimo, bili oni učesnici naših programa, ili samo radoznali pojedinci u našem okruženju.
Jedan od koraka koje preduzimamo u cilju sveobuhvatnijeg delovanja škole je projekat VUKOVCI. Projekat će se odvijati kroz različita predavanja i radionice koje će držati stručnjaci iz predavačkog tima Mokrogorske škole menadžmenta, u našem kampusu Beograd, u Vukovoj zadužbini.
Karakteristika projekta VUKOVCI je da su sve radionice i predavanja u potpunosti besplatna. Ovaj projekat za nas predstavlja još jedan mali deo svakodnevne težnje da pružimo VIŠE i IZNAD.
VUKOVCI #01
ŠTA DONOSI NAŠE ODLUKE?
Kažu da je pamet jedini pravedno raspoređen božji dar, jer nema nikoga ko se žali da je nema. Verujemo da smo kognitivno superiorna bića. Da formiramo razumne i racionalne sudove i zaključke. Prikupljamo potrebne informacije, logički ih obrađujemo i donosimo najbolje odluke za date inpute i očekivani ishod.
Da li je baš tako? Šta tačno upravlja nama kada biramo auto, donosimo odluku u kojoj banci da otvorimo račun, koju ponudu za posao da prihvatimo, da li da pokrenemo sopstveni biznis, da li da lansiramo novi proizvod i po kojoj ceni? Da li smo u stanju da prikupimo sve potrebne informacije i koliko smo, u stvari, objektivni i racionalni?
Saznajte koje su manjkavosti ili ograničenja algoritma po kome ljudi prosuđuju, zaključuju i odlučuju, šta su to kognitivne iluzije, koliko su danas zloupotrebljavane u poslovnim komunikacijama i da li i kako možemo da ih osvestimo.
Otkrijte šta donosi naše odluke i koliko smemo da se oslonimo na intuiciju i kako zapravo nastaje „onaj osećaj u stomaku“ koji često poslušamo; koliki je adiktivni potencijal optimizma i kako da proverimo da li smo se „navukli“.